Moderator: gatso76
Northwest 757 stond enkele honderden meters van de PolderbaanBokkum wrote:In ieder geval een NW B752, maar zou kunnen dat er nog 1 tussenzat...Rotorblast wrote:Weet iemand wie er voor de THY1951 zat?
Je zult er maar ACHTER gezeten hebben...rené wrote:Bokkum wrote:Rotorblast wrote:Weet iemand wie er voor de THY1951 zat?
Was dat niet BA Cityflyer 78A?Mrtnw wrote:Je zult er maar ACHTER gezeten hebben...
wie zou dat geweest zijn?
Correct.rené wrote:zijn voorganger was LH A320? die nabij viaduct over de A4 stond.
Ja, aan ATC-tapeje te horen wel. Maar die heeft niet meegekregen wat er gebeurd was totdat TWR-west hem vertelde dat hij wegens een ongeluk van de ILS af moest.InterAvia wrote:Was dat niet BA Cityflyer 78A?
ANKARA - De neergestorte Boeing 737-800 van Turkish Airlines had enkele dagen voor het ongeluk bij de Polderbaan op Schiphol tot twee maal toe technische problemen.
Dat meldde het Turkse persbureau Dogan donderdag.
Het eerste mankement werd opgemerkt tijdens een vlucht op 18 februari. Volgens de piloten waren er problemen met de vleugels van het toestel. De Boeing heeft daarna een technische controle ondergaan in de hangar van Turkish Airlines op het Ataturk-vliegveld in Istanbul.
Tweede storing
De tweede storing vond twee dagen voor het ongeluk plaats. De piloten moesten toen de start afbreken.
Dat was idd NW060; N546US.Bokkum wrote:In ieder geval een NW B752, maar zou kunnen dat er nog 1 tussenzat...Rotorblast wrote:Weet iemand wie er voor de THY1951 zat?
Ach ja, en vorige week was het toilet aan boord verstopt, en een dag eerder was er een lampje stuk van de cabineverlichting.ILSlover wrote:Net op nieuws en nu.nl opgevangen:
ANKARA - De neergestorte Boeing 737-800 van Turkish Airlines had enkele dagen voor het ongeluk bij de Polderbaan op Schiphol tot twee maal toe technische problemen.
Dat meldde het Turkse persbureau Dogan donderdag.
Het eerste mankement werd opgemerkt tijdens een vlucht op 18 februari. Volgens de piloten waren er problemen met de vleugels van het toestel. De Boeing heeft daarna een technische controle ondergaan in de hangar van Turkish Airlines op het Ataturk-vliegveld in Istanbul.
Tweede storing
De tweede storing vond twee dagen voor het ongeluk plaats. De piloten moesten toen de start afbreken.
Zo gezegd zo gedaan. De plek is nog prima te bereiken, echter alleen wel per fiets of te voet. Via het Bottelierpad kan je helemaal tot aan de Kromme Spieringweg komen.Dutchbird wrote:Ik loop/fiets er dadelijk wel even heen om te kijken of er nog wat te zien valt...
amen...poldertoren wrote:Dat is complete onzin!! Tot aan het ongeval was er iig bij de verkeersleiding niets bekend dat er iets niet in orde was!
Wat ik ook even kwijt wil is dat mensen op dit forum goed moeten nadenken wat ze willen gaan posten voordat ze het erop zetten! Dit forum wordt niet alleen door spotters gelezen maar ook door de media enz enz. Hoop iig dat wij als vliegtuigliefhebbers/kenners kunnen voorkomen dat er nog meer idiote berichten naar buiten komen die helemaal nergens op gebaseerd zijn!
Dank u daarvoor
Groeten
Joost
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more