Moderator: gatso76
En daar even later ook weer vertrokken (weet niet of sat met hetzelfde vliegtuig is overigens):Amsterdam Martinair Holland MP621 30-01-2009 15:15 Landed 15:25
Zzzz Martinair Holland MP621 30-01-2009 17:02 Departed 17:50
Volgens Acars:JMM wrote:Niet helemaal goed kunnen horen en zien maar rij kort na incident met Turkish Airlines nog een toestel met problemen, omstreeks 12.40 KL561F of KL591F (in ieder geval groter toestel met winglets) die binnenkwam opgevangen door de brandweer met VOS1. Problemen mij onbekend, iemand een aanvulling??
JMMC
ACARS mode: E Aircraft reg: PH-AOD [Airbus A332] Message label: H1 Block id: 0 Msg no: C05A Flight id: KL0561 [AMS-EBB] [KLM Royal Dutch Airlines] Message content:- #CFB.1/WRN/WN0902251051 291106506HYD G SYS LEAK
Stond iets over hydraulics in de berg info over die turk, waar deze ook is gemeld.JMM wrote:Niet helemaal goed kunnen horen en zien maar rij kort na incident met Turkish Airlines nog een toestel met problemen, omstreeks 12.40 KL561F of KL591F (in ieder geval groter toestel met winglets) die binnenkwam opgevangen door de brandweer met VOS1. Problemen mij onbekend, iemand een aanvulling??
JMMC
Dank voor de info!!boeing767 wrote:Volgens Acars:JMM wrote:Niet helemaal goed kunnen horen en zien maar rij kort na incident met Turkish Airlines nog een toestel met problemen, omstreeks 12.40 KL561F of KL591F (in ieder geval groter toestel met winglets) die binnenkwam opgevangen door de brandweer met VOS1. Problemen mij onbekend, iemand een aanvulling??
JMMCACARS mode: E Aircraft reg: PH-AOD [Airbus A332] Message label: H1 Block id: 0 Msg no: C05A Flight id: KL0561 [AMS-EBB] [KLM Royal Dutch Airlines] Message content:- #CFB.1/WRN/WN0902251051 291106506HYD G SYS LEAK
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more