1. De operatie gaat voor, in het kader van de veiligheid (en efficiency, maar als die zwaar verstoord wordt is dat ook een veiligheidsrisico). Andere vliegers worden dus geïnformeerd als dat zinnig is, bv. om ze uit te leggen waarom ze moeten wachten/uitwijken/whatever.ILSlover wrote:Wanneer vertel je piloten dat er een toestel gecrashd is? Zijn hier vastgestelde regels voor? Worden betrokken vkl begeleid?
Bedankt Maarten, voor deze fijnzinnige beoordeling van Peter's en mijn poging om e.e.a. zo goed mogelijk uit te leggen. Ik vind de vraag netjes en denk dat er ook zinvolle antwoorden op zijn. Goed of fout is helemaal niet aan de orde, en de praktijk wijst uit dat de training wel degelijk bepaalt hoe in grote lijnen de meesten reageren. De vraag is 'hoe ga je ermee om' en die kan best beantwoord worden.mwpeters wrote: boel sjit topic
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more