Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Marco wrote:toch blijft het inderdaad vreemd van de SN, echter waar is de EK pax vlucht gebleven?
Zouden zij niet naar AMS komen als 1 vat olie onder de 108 usd bleef (wat hij volgens mij is)? Zie wel dat de EK meer vluchten krijgt. Dit zou dus inhouden dat er of meer vracht en geen pax, of minder vracht ten gunste van pax?
Zolang KLM op de route zit zal EK rustig om AMS heen blijven draaien zonder hier te komen (op de vracht na), in hun eigen plannen voor 2009 staat nergens ook maar een lettertje over AMS dus dat zal toekomst muziek blijven.
In verband met SN: we hebben hier ook een CDG-BRU-CDG vlucht SN3630/1 opb Europe Airpost 1x/dag als Afrika feeder.
Mijn persoonlijke gok als die vluchten er komen bij jullie is Cityjet a/c... Zou me gezien de FPO vlucht ex CDG alleszins niet verwonderen als het geen eigen SN kist is...
Klein vraagje over de KL vlucht naar CUR. Als ik het in het verkeerde topic stel; sorry daarvoor
Op de locale radio (dolfijn FM) hoorde ik dat de KLM met ingang van deze zomer weer met de 747 gaat komen in plaats van de MD11.
Ze zijn er allemaal blij mee omdat het toch het grootste toestel is van de KLM en hun voelde zich een beetje minder nu ze het een paar jaartjes met de MD11 moesten doen.
Zoals bekend vlieg ik nog al vaak die kant op, (aantal keer per jaar) Nou vind ik dit niet erg ofzo.... hoewel ik graag met de MD11 vlieg, maar als dit klopt wil ik graag weten of de vlucht AMS-CUR-AMS non stop blijft. Dus niet weer via SXM zoals vroeger?
Martinvet.nl wrote:Klein vraagje over de KL vlucht naar CUR. Als ik het in het verkeerde topic stel; sorry daarvoor
Op de locale radio (dolfijn FM) hoorde ik dat de KLM met ingang van deze zomer weer met de 747 gaat komen in plaats van de MD11.
Ze zijn er allemaal blij mee omdat het toch het grootste toestel is van de KLM en hun voelde zich een beetje minder nu ze het een paar jaartjes met de MD11 moesten doen.
Zoals bekend vlieg ik nog al vaak die kant op, (aantal keer per jaar) Nou vind ik dit niet erg ofzo.... hoewel ik graag met de MD11 vlieg, maar als dit klopt wil ik graag weten of de vlucht AMS-CUR-AMS non stop blijft. Dus niet weer via SXM zoals vroeger?
Ik hoop dat iemand dit weet.
Gr. Martin
As far as I know only MD11 to CUR during summer 2009, Non-Stop
What happened with the MD-11 frames of KLM if they are replaced on the CUR-route by the 744 full-pax ? Can't find a switch to other routes in this topic for the MD-11.
ErikFB wrote:What happened with the MD-11 frames of KLM if they are replaced on the CUR-route by the 744 full-pax ? Can't find a switch to other routes in this topic for the MD-11.
I believed that Paramaribo is changed into MD11
Johannesburg is changed from 744/74E to a 772 daily flight
ErikFB wrote:What happened with the MD-11 frames of KLM if they are replaced on the CUR-route by the 744 full-pax ? Can't find a switch to other routes in this topic for the MD-11.
I believed that Paramaribo is changed into MD11
Ik durf je niet tegen te spreken omdat ik het domweg niet weet, maar: het lijkt me erg onwaarschijnlijk en onlogisch om een full pax kist weg te halen van zo'n drukke route. De KL0713 zit bijna altijd vol, ook door de vele staff die op die route vliegt. Maar we zullen zien.
ErikFB wrote:What happened with the MD-11 frames of KLM if they are replaced on the CUR-route by the 744 full-pax ? Can't find a switch to other routes in this topic for the MD-11.
I believed that Paramaribo is changed into MD11
Ik durf je niet tegen te spreken omdat ik het domweg niet weet, maar: het lijkt me erg onwaarschijnlijk en onlogisch om een full pax kist weg te halen van zo'n drukke route. De KL0713 zit bijna altijd vol, ook door de vele staff die op die route vliegt. Maar we zullen zien.
Groeten Martijn
Probeer maar eens te boeken op KLM.com, daar zie je als type staan MD11