Om een ieder even duidelijkheid te geven over de Japanse delegatie. Zowel 20-1101 als 20-1102 vliegen (in willekeurige volgorde, dus vlucht 1 betekend niet direct dat het de 20-1101 zal zijn... )wamovements wrote: De enige zekerheid is dat de B747-400's pas op 1/4 op LGW aankomen. Zou mij niets verbazen als deze vanaf Schiphol/Rotterdam naar LGW vliegen.
AK01 wrote:Van de officiele Rotterdam Airport pagina /Extra vluchten :
Een enkele vlucht kan worden uitgevoerd met significant grotere vliegtuigen zoals de Boeing 767.
www.rtm-info.nl wrote:AK01 wrote:Van de officiele Rotterdam Airport pagina /Extra vluchten :
Een enkele vlucht kan worden uitgevoerd met significant grotere vliegtuigen zoals de Boeing 767.
Een 767-200 om precies te zijn;-)
Vanaf Schiphol hoeven ze absoluut niet via het Prins Clausplein te rijden. In het verleden is in zulke gevallen voornamelijk de A44 gebruikt. Een van de redenen is wanneer evt bijstand nodig is dan zal vanaf deze weg de KMAR er eerder zijn (via Den Haag Laan van NO Indie). Ik kan niet in een glazen bol kijken maar denk dat die route zeer aannemelijk is, ook omdat ze dan de Utrechtse Baan, A12, niet hoeven te pakken (tunnels).SquAdmin wrote:Hmm, of je nu van Rotterdam of Schiphol komt, je moet altijd voorbij het Prins Clausplein toch? Heeft RTM uberhaupt de ruimte om die berg kisten kwijt te kunnen?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more