(kon de kotsende smilie niet vinden.......)Alpha Kilo One wrote:Patrick,
Mij hoor je er niet meer over, vóór bepaalde mensen echt kotsmisselijk worden van het "Hopsten-verhaal"
Ronald
Serval_nl wrote:Je kunt hier wel klagen dat alleen maar naar oude zooi gemaakt wordt.....
Mijn persoonlijke mening: een ECHT vliegtuig zou altijd de prioriteit moeten krijgen boven een NEP replica.Serval_nl wrote:Wat ik nou onzin vind is dat iemand een oude rotte Meteor heeft gekocht voor 20.000 Euro en die aan het Aviodrome geschonken heeft.
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
Mee eens!een "nagebouwde F-4" zou in vergelijking met een "echte Buffalo" ook zooi zijn
Ik ben het al weer met je eens. Voor een museum van naam wordt het eens tijd om ze op te knappen.32 TFS 'row of fame'
Ik ben helemaal niet dol op replica's, maar hier ben ik het wel mee eens.Als je zo'n kans krijgt om een Buffalo-replica te bemachtigen moet je dat zeker niet laten. Een van de taken van een museum is: de MENSEN, en dus niet alleen de spotters (die een zeer kleine minderheid vormen van het volk), te tonen hoe een en ander er uit heeft gezien. Als het origineel er niet meer is, of zeer moeilijk (en duur) te verkrijgen, is het bouwen van een replica m.i. een reele optie. De Fokker G-1 is tenslotte ook van plastic, maar wel belangrijk voor de beeldvorming van de LVA in 1940. Zo ook de Buffalo: het is wel het enige artefact wat de ML-KNIL uitbeeldt ten tijde van de Japansae aanval in 1941.
De F-15 toch wel? De rest inderdaad niet, dat weet ik.Bovendien is geen enkele kist origineel 32 TFS, maar een kniesoor die daar op let...
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more