Bank_angle wrote:Even over de JAF naar BRU.. OR gaat 1 maand lang voor JAF de Long Haul vluchten doen vanaf BRU. Omdat de OO-TUC een D check krijgt!
Deze gaat er per eind augstus 2009 ook helemaal uit bij JAFfan31 wrote:die oo-tuc kunnen ze beter helemaal vervangen lijkt mij,is vanaf het begin niet goed onderhouden bij Varig..Bank_angle wrote: Even over de JAF naar BRU.. OR gaat 1 maand lang voor JAF de Long Haul vluchten doen vanaf BRU. Omdat de OO-TUC een D check krijgt!
grt ivo
Lijkt me beter om in het preathuis hierover verder te gaan. Ik heb daarom daar maar een topic geopendfan31 wrote:die oo-tuc kunnen ze beter helemaal vervangen lijkt mij,is vanaf het begin niet goed onderhouden bij Varig..Bank_angle wrote:Even over de JAF naar BRU.. OR gaat 1 maand lang voor JAF de Long Haul vluchten doen vanaf BRU. Omdat de OO-TUC een D check krijgt!
grt ivo
Wat neemt JAF dan als werkpaard? OR zal niet gedurende rest van het jaar de 767 vluchten voor haar rekening nemen. Wellicht dat die IJslandse 767 weer naar Brussel gaat tot dat JAF haar eerste 787's ontvangt.B767-300ER wrote:Deze gaat er per eind augstus 2009 ook helemaal uit bij JAFfan31 wrote:die oo-tuc kunnen ze beter helemaal vervangen lijkt mij,is vanaf het begin niet goed onderhouden bij Varig..Bank_angle wrote: Even over de JAF naar BRU.. OR gaat 1 maand lang voor JAF de Long Haul vluchten doen vanaf BRU. Omdat de OO-TUC een D check krijgt!
grt ivo
Nope, JAF neemt de JA767F over van het Japanse Skymark AirlinesBoudewijn van Oirschot wrote:
Wat neemt JAF dan als werkpaard? OR zal niet gedurende rest van het jaar de 767 vluchten voor haar rekening nemen. Wellicht dat die IJslandse 767 weer naar Brussel gaat tot dat JAF haar eerste 787's ontvangt.
Ik heb vorig jaar in mei met Jetairfly gevlogen en in hun inflight magazine stond toen een 767die niet van hen was. Ik dacht dat het een IJslander was, maar begin nu ook te twijfelen. Ik ga ff wat research doen.B767-300ER wrote:Nope, JAF neemt de JA767F over van het Japanse Skymark AirlinesBoudewijn van Oirschot wrote:
Wat neemt JAF dan als werkpaard? OR zal niet gedurende rest van het jaar de 767 vluchten voor haar rekening nemen. Wellicht dat die IJslandse 767 weer naar Brussel gaat tot dat JAF haar eerste 787's ontvangt.
Welke IJslandse 767 bedoel je dat die WEER naar Brussel gaat? Kan me niet herinneren dat JAF met een IJslandse 767 heeft gevlogen?
Klopt, Italiaanse 767, met Ierse registratie, ex KLMBoudewijn van Oirschot wrote:Gevonden
Het was de EI-DMJ van Neos. Ik bedoelde Ierland ipv IJsland.
Echter, toen ik thuis kwam heb ik niet opgezocht welke Ierse 767 het was, ik dacht 'het zal wel'
Nu blijkt het de 767 van het Italiaanse NEOS te zijn.
zo ook de TF-FIB, welke een zusje is van de Q, Y en X, ook ex-SAS.Boudewijn van Oirschot wrote:Vond net nog een 767 die in IJsland heeft gevlogen, de TF-LLA. heeft ook voor SBA en Primera gevlogen.
Was daarmee verward.
Affijn, probleem opgelost
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more