Neehoor, waarom zou het klachten regenen. Gewoon vooraf kenbaar maken dat er een technische stop is van ongeveer een uur.76-er wrote:Reisrevue.nl weet te melden dat de tussenstop in HRG zal zijn. Dat gaat de klant niet fijn vinden. Een paar jaar geleden heeft MP een paar keer de 320 naar MBA gestuurd (ook via HRG) toen er een paar 767's tegelijk in de schuur stonden voor een grote beurt: Het regende klachten.
Pse correct me, if Im wrong. Als dit zo zou zijn, dat betreft dat de BV-NL. Hier is sprake van het uitvoeren van een vlucht voor de UK. Juridisch gezien kan er m.i. dus geen sprake zijn van "afstaan", in de zins des woords.ErikFB wrote:Misschien een beetje off-topic, maar geeft aan dat er wel degelijk regelingen bestaan waardoor ook Arke kisten moet afstaan.
Rockville wrote:Pse correct me, if Im wrong. Als dit zo zou zijn, dat betreft dat de BV-NL. Hier is sprake van het uitvoeren van een vlucht voor de UK. Juridisch gezien kan er m.i. dus geen sprake zijn van "afstaan", in de zins des woords.ErikFB wrote:Misschien een beetje off-topic, maar geeft aan dat er wel degelijk regelingen bestaan waardoor ook Arke kisten moet afstaan.
Wat wel mogelijk zou zijn is het feit dat Arke een contract heeft afgesloten met de UK overheid over deze transporten. En dan krijg je dus te maken met een "prioriteitsstelling" van een een bedrijf.
MP vliegt vanaf deze winter weer 2x p/w nonstop naar MBA..skycruiser wrote:
Beide bestemmingen zijn toch niet op een snellere manier te bereiken, allebei dien je elders over te stappen
skycruiser wrote:Neehoor, waarom zou het klachten regenen. Gewoon vooraf kenbaar maken dat er een technische stop is van ongeveer een uur.76-er wrote:Reisrevue.nl weet te melden dat de tussenstop in HRG zal zijn. Dat gaat de klant niet fijn vinden. Een paar jaar geleden heeft MP een paar keer de 320 naar MBA gestuurd (ook via HRG) toen er een paar 767's tegelijk in de schuur stonden voor een grote beurt: Het regende klachten.
Beide bestemmingen zijn toch niet op een snellere manier te bereiken, allebei dien je elders over te stappen, en betaal je hoogstwaarschijnlijk veel meer voor je ticket.
En tja, die MP A320's vond ik zelf geen pretje om mee te vliegen hoor Dan zou ik misschien ook wel een beetje klagen
Gr.
Eric
Als er door omstandigheden een kleiner type moet worden ingezet is dit overmacht (kan je niets aan doen), die tussenstop is een beperking door deze overmacht situatie maas helaas nodig....ErikFB wrote:skycruiser wrote:Neehoor, waarom zou het klachten regenen. Gewoon vooraf kenbaar maken dat er een technische stop is van ongeveer een uur.76-er wrote:Reisrevue.nl weet te melden dat de tussenstop in HRG zal zijn. Dat gaat de klant niet fijn vinden. Een paar jaar geleden heeft MP een paar keer de 320 naar MBA gestuurd (ook via HRG) toen er een paar 767's tegelijk in de schuur stonden voor een grote beurt: Het regende klachten.
Beide bestemmingen zijn toch niet op een snellere manier te bereiken, allebei dien je elders over te stappen, en betaal je hoogstwaarschijnlijk veel meer voor je ticket.
En tja, die MP A320's vond ik zelf geen pretje om mee te vliegen hoor Dan zou ik misschien ook wel een beetje klagen
Gr.
Eric
Ga nou niet "Euroclaim" nu al lekker lopen maken zodat ze weer kunnen gaan klagen omdat OR te kleine kisten in gaat zetten die verplicht een tussenstop nodig hebben op die afstand
We hadden het over MBA met een 73. Met een 76 uiteraard rechtstreeks te bereiken.76-er wrote:MP vliegt vanaf deze winter weer 2x p/w nonstop naar MBA..skycruiser wrote:
Beide bestemmingen zijn toch niet op een snellere manier te bereiken, allebei dien je elders over te stappen
Met een 767-300Bank_angle wrote:Ik denk dat het vluchtschema voor MP hetzelfde blijft... maar dat ze een heel straks schema krijgen dadelijk ook omdat er twee 767 weggaan deze maand! Dus alles zal wel strak ingepland zijn en geen ruimte voor vertraging! Maar even back to the topic... Alleen Mombasa en Katmandu worden dus de nieuwe bestemmingen ?
Ik mag toch aannemen dat ze deze vlucht met een 767 doen...Bank_angle wrote:Winter Schedule 09/10: ArkeFly to Nepal.
From 25OCT09 Arkefly plans to operate a 1x weekly service to Kathmandu in Nepal.
- Sunday OR463 AMS dep. 2335 - arr. 1550 KTM 767-300
- Tuesday OR464 KTM dep. 1210 - arr. 2120 AMS 767-300
Dit zag ik iemand posten in winter schedule... Maar OR gaat deze vlucht toch doen met de 737-800 ?? Weet er iemand iets van slottijden van KTM zover ik weet mag een kist daar niet lang staan .... vanwege de weinige parkeerplekken.
Er gaat ook het gerucht dat er met tussenstop gevlogen gaat worden met B737.danbu wrote:Ik mag toch aannemen dat ze deze vlucht met een 767 doen...Bank_angle wrote:.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more