Ik denk dat de overstap eerder noodgedwongen is: http://tweakers.net/nieuws/60501/repara ... t-aan.html" onclick="window.open(this.href);return false;Iwan Bogels wrote: Dit centrum is al een jaar of anderhalf actief en levert pima werk. Dit in tegenstelling tot de mannen uit Roosendaal. Ik denk dat Canon eindelijk wakker is geworden en is overgestapt naar de betere reparateur.
Ze krijgen in ieder geval mijn leencamera pas terug als ik de mijne terug heb....Warthog 71 wrote:En uhh "wingman" mountainzone -> misschien komt je 1D niet meer terug.... ik kreeg ooit een nieuwe 300/2.8 van Canon na wat problemen bij ETB...
Mailtje terug met:Geachte heer / mevrouw,
Een aantal weken geleden heb ik mijn EOS 40D naar jullie opgestuurd. Tot op heden heb ik hier nog niks over vernomen. Ik zag wel via de reparatie status functie op jullie website dat de status is veranderd in "onderdeel besteld". Ik vroeg mij dus af wat er precies defect was aan de camera en of hij nu daadwerkelijk gerepareerd gaat worden, en zo ja wat de kosten zijn. Volgens jullie website zou ik namelik een prijsopgave moeten krijgen voor aanvang van reparatie.
Met vriendelijke groet,
Zo ver was ik zelf dus ook, nu maar afwachten wat er gaat gebeuren. Zijn er andere mensen die ook ervring met Techrepair hebben?Geachte,
Deze wacht momenteel op een onderdeel.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more