Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
330/340 wrote:Al iets bekend wat er met de kisten gaat gebeuren in de komende dagen ?
1e: Planning is beide kisten terug naar NCA ... Vraag is of ze de kisten nu kunnen gebruiken; ze zullen in elk geval niet met spoed terug gaan dus het kan nog wel even duren voordat ze weg zijn....
2e: Refereer even naar een L1011, CS-TMP; dat word vanzelf geregeld
330/340 wrote:Al iets bekend wat er met de kisten gaat gebeuren in de komende dagen ?
2e: Refereer even naar een L1011, CS-TMP; dat word vanzelf geregeld
Adios,
Hurricane
Met het grote verschil dat de CS-TMPhier TEC stond, en de beide Cargo B's niet...
Luzair (eigenaar CS-TMP) was ook niet failliet toen de betreffende kist hier stond....
CargoB is ook niet failliet, maar heeft de activiteiten gestaakt. Lijkt een detail, maar het is net zo'n detail dat de kisten niet TEC staan itt de CS-TMP.
B767-300ER wrote:Met het grote verschil dat de CS-TMPhier TEC stond, en de beide Cargo B's niet...
Luzair (eigenaar CS-TMP) was ook niet failliet toen de betreffende kist hier stond....
Klopt, enigste link die ik naar de L1011 wou leggen is dat de parkeergelden (hoe hoog die ook zijn) vanzelf worden betaald, kisten staan stored hier tot dat er duidelijkheid van NCA komt...
ehusmann wrote:CargoB is ook niet failliet, maar heeft de activiteiten gestaakt. Lijkt een detail, maar het is net zo'n detail dat de kisten niet TEC staan itt de CS-TMP.
Erwin
Nu helaas wel, vandaag officieel failliet verklaard
Hmm als ze vanmiddag officeel failliet zijn gegaan, hebben ze er meteen op gereageerd op Schiphol-Oost, de 744 (geen idee of het CBC of CBD was) verteld in een baai 'gepushbacked'