thanxB767-300ER wrote:96eco en 84comf
thanxB767-300ER wrote:96eco en 84comf
Wel al boekbaar op ArkeFly.nlBank_angle wrote:dacht ik dat mombasa niet doorging vanwege martinair omdat die er 2 x keer per week op gaat vliegen rechtstreeks!
Boudewijn van Oirschot wrote:Speculaties bij de startbaan dat de PH-TFA, B, C eruit gaan bij ArkeFly.
Ik neem aan dat diegene geen Arke-insider was en dat het een verzonnen verhaal is?!
Lijkt me nogal raar, ze hebben die kistjes pas net en dan gaan ze er al weer uit?
Waarschijnlijk een verstrooide vliegtuigspotter.. maar toch, iemand meer info?
Bendavid2 wrote:Weet iemand door welke kisten (738/763) de OR449 en de OR450 wordt uitgevoerd. De vlucht komt/gaat van/naar Banjul, Gambia. Volgens mij haalt een 738 dat niet maar misschien met tankstop kan het wel.
Dankje
Boudewijn van Oirschot wrote:Speculaties bij de startbaan dat de PH-TFA, B, C eruit gaan bij ArkeFly.
Ik neem aan dat diegene geen Arke-insider was en dat het een verzonnen verhaal is?!
Lijkt me nogal raar, ze hebben die kistjes pas net en dan gaan ze er al weer uit?
Waarschijnlijk een verstrooide vliegtuigspotter.. maar toch, iemand meer info?
Wie zegt dat een 752 het niet haalt zonder stop? ik in ieder geval niet....76-er wrote:Hmm, die moet je me 's uitleggen. Een 752 die het niet nonstop haalt en een 738 wel. Ikke nie begrijpe nie.
Ik zeg enkelt dat deze vlucht nu met een 752 wordt uitgevoerd met een stop op LPA, niet dat het een noodzakelijke stop betreft ....B767-300ER wrote: Worden gedurende de zomer met een 752 uigevoerd (met stop in LPA). Normaliter een 763 in de winter (zonder stop). Ook een tijdje een 738 geweest (zonder stop)
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more