Eerder genoemde JA732J ( ONEWORLD ) vliegt nu boven Nederland als JAL405 naar Parijs, komt vanavond op FL310 ( relatief laag ) weer terug richting Japan als JAL406.skycruiser wrote:Edit: Aircraft changed
Eerder genoemde JA732J ( ONEWORLD ) vliegt nu boven Nederland als JAL405 naar Parijs, komt vanavond op FL310 ( relatief laag ) weer terug richting Japan als JAL406.skycruiser wrote:Edit: Aircraft changed
nustyR wrote:Eerder genoemde JA732J ( ONEWORLD ) vliegt nu boven Nederland als JAL405 naar Parijs, komt vanavond op FL310 ( relatief laag ) weer terug richting Japan als JAL406.
Een heel gangbare hoogte voor een B777 die vol beladen vanaf CDG onderweg is. Veel hoger kan je zo'n bak in het begin nog niet plannen, omdat ze dat niet trekken.nustyR wrote:komt vanavond op FL310 ( relatief laag ) weer terug richting Japan als JAL406.
Relatief als in relatief t.o.v. het overige verkeer wat rond FL380/400 zit Bij de ANA206 uit Parijs kan je zelfs de reg op de zijkant leesbaar fotograferen.skycruiser wrote:Een heel gangbare hoogte voor een B777 die vol beladen vanaf CDG onderweg is. Veel hoger kan je zo'n bak in het begin nog niet plannen, omdat ze dat niet trekken.
Kleine correctie: Bij de ANA206 uit Parijs kan NustyR zelfs de reg op de zijkant leesbaar fotograferennustyR wrote:skycruiser wrote:Bij de ANA206 uit Parijs kan je zelfs de reg op de zijkant leesbaar fotograferen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more