Ik ben best wel benieuwd naar de goede punten. Die ben ik denk ik vergeten door de velen slechte punten. Zou je er eens ééntje kunnen noemen?Mad Viper wrote:het heeft zo z'n goeie en slechte punten daar.
Ik ben best wel benieuwd naar de goede punten. Die ben ik denk ik vergeten door de velen slechte punten. Zou je er eens ééntje kunnen noemen?Mad Viper wrote:het heeft zo z'n goeie en slechte punten daar.
Nu moet je wel even de kantlijn in acht houden dat de opleiding voor Monteur (ivm JAR/EASA regelementen) niet is te vergelijken met de Aviation Operator studie. Met de monteurs opleiding hebben wel meer ROC's problemen gehad....Ricardo 767-200ER wrote:Heren goeden avond,,
Ik heb op het ROC van hoofddorp gezeten dat was vorig jaar ik heb de opleiding voor vliegtuigmonteur gedaan en was egt geen succes daar ik ben overgestapt met 7 jongens naar het VTOC (fokker school) dat is zeker aan te raden ik heb mijn diploma in 1 jaar gehaald waar ze op het ROC 3 jaar over doen !
Gr ricardo
Ze hebben een dak boven hun hoofd (tis nie veel maar tis dr wel eentje)ssb-spotting wrote:Ik ben best wel benieuwd naar de goede punten. Die ben ik denk ik vergeten door de velen slechte punten. Zou je er eens ééntje kunnen noemen?Mad Viper wrote:het heeft zo z'n goeie en slechte punten daar.
the_wingman wrote:Nielis,
Ik denk dat je goed moet afwegen wat je precies wil bereiken met deze opleiding.
Wil je doorstromen naar het HBO Aviation Studies? Dan is het een goede praktische voorbereiding.
Maar zorg dat je goed je wiskunde en natuurkunde bijhoud. Want dat komt op het HBO heel sterk terug.
Heb je hiervoor HAVO gedaan, zou ik direct naar het HBO gaan. Scheelt je 3 jaar
Wil je echt een operations officer worden? Dan kan je beter direct naar een afhandelaar gaan of naar de havendienst en vergeet de Luchtmacht niet.
Nu is het niet de tijd om te solliciteren in de luchtvaart omdat er heel weinig banen open staan. Maar over een paar jaar is dat waarschijnlijk weer totaal anders
Om die jaren te overbruggen kun je toch de opleiding doen om wat kennis op te doen. En dan heb je ook nog een goede mogelijkheid om te blijven hangen bij je stagebedrijf als het aan beide kanten bevalt(stagebedrijf en jij).
Dus doe hier je voordeel mee en overweeg goed wat je nou eigenlijk wilt. Het is geen gemakkelijke keuze
Succes met kiezen. Ik kan alleen maar vertellen uit mijn ervaring en je zult toch zelf die keuze moet maken.
Heb je nog meer vragen, dan beantwoord ik ze graag.
Ben jij niet toevallig 'terror Jaap' ?zij er hier trouwens mensen aanwezig die in klas 8I09A zitten
Dit is ook wel de enige die ik kan noemen en dat zijn de hordes aspirant-stewardessen die langslopen.Ik ben best wel benieuwd naar de goede punten. Die ben ik denk ik vergeten door de velen slechte punten. Zou je er eens ééntje kunnen noemen?
Hmm wat een goede tijd was dat tochMad Viper wrote:Dit is ook wel de enige die ik kan noemen en dat zijn de hordes aspirant-stewardessen die langslopen.Ik ben best wel benieuwd naar de goede punten. Die ben ik denk ik vergeten door de velen slechte punten. Zou je er eens ééntje kunnen noemen?
NLC (of ROC) is (was in mijn geval) nou niet bepaald een goed georganiseerde instelling. Maar over de VTOC gaan toch ook verschillende verhalen. In ieder geval kan je wel bedenken dat een 1 jarige opleiding niet overeenkomt met een 3 jarige opleiding, hoe slecht de opleiding ook in elkaar zit.Ricardo 767-200ER wrote:Ik heb op het ROC van hoofddorp gezeten dat was vorig jaar ik heb de opleiding voor vliegtuigmonteur gedaan en was egt geen succes daar ik ben overgestapt met 7 jongens naar het VTOC (fokker school) dat is zeker aan te raden ik heb mijn diploma in 1 jaar gehaald waar ze op het ROC 3 jaar over doen !
Gr ricardo
Om nou te zeggen dat je FAA dispatch license ontzettend waardevol is in Europa.... neuh.....EHAM wrote: Als ik oud genoeg ben wil ik ook nog deze opleiding gaan volgen, maar aangezien dit slechts 6 weken is, kan je dit niet echt een 'vervolgstudie na je middelbare school' noemen.
En, Nielis & phantom, hoe is het bevallen de eerste paar dagen?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more