Moderator: gatso76
Confirmed will be F-GITE destined for hangar 14 bay 1 (C-check) will stay untill 11/30/09 thats its schedule.Slot request, Air France B747-400, for maintenance ??:
STA 1210 Lt. as 'AF373' from CDG.
Zoals beloofd te melden, de G-VWOW gaat het niet redden om op de 18-11-09 te vertrekken wegens onderdelen die geremoved waren voor een ander toestel en daar is het wachten op, geplande vertrek datum nu 20-11-09.G-VWOW will leave 18-11-09 if everything goes according plan from now on no delays, time still unknown by me i will reply a message if i know more..
Greetz ricardo
Jep !Balen.. Heb morgen net een dagje vrij. Die Air France staat nog wel vast?
Will be operated by Fokker 100 F-GNLH instead.SPL wrote: BLE855P/855 06:10/07:40 CDG-AMS-MUC F-GMLI M83.
0800 SWM D-CSWF 0840 CNJ OO-AIE 0900 CNJ OK-SLX 0900 CNJ F-GXRL 0920 LRJ D-CVJN 0930 P180 I-DDFG 1045 DFL M-ALRV 1130 BE2 G-CEGP 1200 CL6 VP-CEI 1200 DFL PH-CHT 1445 LRJ M-LAER 1620 LRJ OE-GVA 1745 SWM D-CSWF 1855 CNJ PH-DRK 2105 CNJ G-HCSAand have a nice day!
ALS dat ding op tijd komt, en ALS de 18R op dat moment in gebruik is, dan is de kans dat hij op 18R landt vrij groot. Maar je kunt je beter afvragen of hij uberhaupt al onderweg is....varig767 wrote:Wat denken jullie, gaat die AF 747 op de 18C of op 18R zijn wielen aan de grond zetten?
gr. Martijn
Ik denk toch de 22varig767 wrote:Wat denken jullie, gaat die AF 747 op de 18C of op 18R zijn wielen aan de grond zetten?
Wat denken jullie; is dat ding überhaupt onderweg?Michel wrote:ALS dat ding op tijd komt, en ALS de 18R op dat moment in gebruik is, dan is de kans dat hij op 18R landt vrij groot. Maar je kunt je beter afvragen of hij uberhaupt al onderweg is....varig767 wrote:Wat denken jullie, gaat die AF 747 op de 18C of op 18R zijn wielen aan de grond zetten?
gr. Martijn
AF373 is toch een vluchtnummer wat normaal gesproken voor de Parijs-Detroit route wordt gebruikt?gatso76 wrote:Slot request, Air France B747-400, for maintenance ??:
STA 1210 Lt. as 'AF373' from CDG.
Helaas gaat het zeker niet de 22 worden. Max type voor baan 22 is de A321/B739 heeft als het goed is met beton en de belasting daarvan te maken. Ben op het moment niet op mijn werk dus weet niet wat de wind precies is en gaat doen maar als hij hard uit het zuid westen gaat waaien kan je wel ILS 22 vliegen gevolgd door visual naar baan 24 wat ook een gaaf gezicht blijft natuurlijk!!Borobudur wrote:Ik denk toch de 22varig767 wrote:Wat denken jullie, gaat die AF 747 op de 18C of op 18R zijn wielen aan de grond zetten?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more