Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
22/04 word normaal gesproken inderdaad alleen gebruikt voor klein verkeer wat op Oost moet zijn. Al zijn er altijd uitzonderingen bijv. 73/319/320 die op Oost moeten zijn voor onderhoud...en nu dus vanwege de windsterkte
Dutchbird wrote:Is de AF 744 uberhaubt nog gekomen of heeft iedereen voor niets de hele dag naar z'n SBS zitten staren?
Grtz,
Ricardo 767-200ER wrote:Heren,,
Ik heb minder leuk nieuws over de AF 747, die gaat niet komen omdat er momenteel geen plaats is voor een C-check omdat de PH-BFU uitgelopen is in bay 1, hij is nu verschoven naar Januari, voor de fotografen onder ons (inclusfief mezelf) komt dit misschien niet zo slecht uit aangezien het weer, excuus ook dat ik dit niet eerder heb kunnen melden.
With credits to Ian Wilson, I just read this on the CivilSpotters-list:
Leaving work at 1700 CET this evening noticed ZS-ZWO all white outside
Transavia's hangar - ex PH-HZA c/n 28373. First of the HZ series to
leave the fleet. Too dark for a photo plus the fencing doesn't help.
I guess they found an South African operator for this bird..
T7 wrote:With credits to Ian Wilson, I just read this on the CivilSpotters-list:
Leaving work at 1700 CET this evening noticed ZS-ZWO all white outside
Transavia's hangar - ex PH-HZA c/n 28373. First of the HZ series to
leave the fleet. Too dark for a photo plus the fencing doesn't help.
I guess they found an South African operator for this bird..
Comair should become the lucky owner of the former HZA.
T7 wrote:With credits to Ian Wilson, I just read this on the CivilSpotters-list:
Leaving work at 1700 CET this evening noticed ZS-ZWO all white outside
Transavia's hangar - ex PH-HZA c/n 28373. First of the HZ series to
leave the fleet. Too dark for a photo plus the fencing doesn't help.
I guess they found an South African operator for this bird..
Comair should become the lucky owner of the former HZA.