Moderator: gatso76
Tsja, vanuit het niets gelijk 2x dagelijks, lijkt me een beetje onrealistisch.Dutchbird wrote:
A AMS QR071 29MAR 30OCT 1204560 305 333 DOH DOH 0540
A AMS QR071 28MAR 27OCT 0030007 305 333 DOH DOH 0550
D AMS QR072 28MAR 30OCT 1234567 305 333 0910 DOH DOH
A AMS QR073 28MAR 30OCT 1234567 305 333 DOH DOH 1220
D AMS QR074 28MAR 30OCT 1234567 305 333 1350 DOH DOH
Het zal mij benieuwen of dat daadwerkelijk wat gaat worden.
Grtz,
Ok, dat maakt van AMS dus gelijk een QR walhalla met de genoemde pax vluchten erbijskycruiser wrote: Misschien ook nog wel leuk zijn de verwachte Qatar Cargo B777-F's, plus een nieuwe lijndienst:
QR6055/6056 op dinsdag (0835-1100 LT) van/naar Doha
en de nieuwe vlucht Doha-Amsterdam-New York JFK v.v. op woensdag (1345-1545 LT) en zaterdag (1155-1355 LT), retourvluchten op vrijdag (0900-1055 LT) en maandag (0720-0915 LT). Vluchtnummers QR6037/6038.
De KE 772's komen dus komende zomer 2x per dag op SPL, geen driehoek vlucht meer?skycruiser wrote: Seoul-Amsterdam-Madrid v.v.
Het ziet ernaar uit dat de pax-vluchten inderdaad op de planning staan.MTOW wrote:Tsja, vanuit het niets gelijk 2x dagelijks, lijkt me een beetje onrealistisch.Dutchbird wrote:
A AMS QR071 29MAR 30OCT 1204560 305 333 DOH DOH 0540
A AMS QR071 28MAR 27OCT 0030007 305 333 DOH DOH 0550
D AMS QR072 28MAR 30OCT 1234567 305 333 0910 DOH DOH
A AMS QR073 28MAR 30OCT 1234567 305 333 DOH DOH 1220
D AMS QR074 28MAR 30OCT 1234567 305 333 1350 DOH DOH
Het zal mij benieuwen of dat daadwerkelijk wat gaat worden.
Grtz,
Maar je weet maar nooit, misschien willen ze EK wel voor zijn op pax gebied...
Ok, dat maakt van AMS dus gelijk een QR walhalla met de genoemde pax vluchten erbijskycruiser wrote: Misschien ook nog wel leuk zijn de verwachte Qatar Cargo B777-F's, plus een nieuwe lijndienst:
QR6055/6056 op dinsdag (0835-1100 LT) van/naar Doha
en de nieuwe vlucht Doha-Amsterdam-New York JFK v.v. op woensdag (1345-1545 LT) en zaterdag (1155-1355 LT), retourvluchten op vrijdag (0900-1055 LT) en maandag (0720-0915 LT). Vluchtnummers QR6037/6038.
Ik denk dat je in de war bent met Gulf Air, die heeft regelmatig slots aangevraagd in het verleden. Qatar heeft tot op heden nog nooit slots aangevraagd die ze niet waar hebben gemaakt op AMS.SPL wrote:Qatari 6056,
ongetwijfeld dat je veel dichter bij het vuur zit en er veel meer vanaf weet, maar is het niet zo dat Qatar deze slots ieder jaar aanvraagd? Maar er daarna elk jaar toch weer vanaf ziet? Zou een leuke toevoeging zijn voor Schiphol.
Groeten Martijn
Gulf air zat er ook bijna aan te komen totdat de recessie erg sterk werd, toen waren de slot requests opeens verdwenen. daarvan had ik ook al geplande STA's en STD's en flightnumber gezien op scramble maar goed we zien het wel zal erg gaaf zijn !Ik denk dat je in de war bent met Gulf Air, die heeft regelmatig slots aangevraagd in het verleden. Qatar heeft tot op heden nog nooit slots aangevraagd die ze niet waar hebben gemaakt op AMS.
[OFF-TOPIC] Gulf Air was alleen afhankelijk van de olieprijs (die mocht niet boven de $100 per vat komen) maar zo luide het officiële verhaal; in de praktijk hebben ze ook nog te veel concurentie van LHR, FRA (xtra route erbij), CDG dus dat ging ten koste van AMS [/OFF-TOPIC]Ricardo 767-200ER wrote:Gulf air zat er ook bijna aan te komen totdat de recessie erg sterk werd, toen waren de slot requests opeens verdwenen. daarvan had ik ook al geplande STA's en STD's en flightnumber gezien op scramble maar goed we zien het wel zal erg gaaf zijn !Ik denk dat je in de war bent met Gulf Air, die heeft regelmatig slots aangevraagd in het verleden. Qatar heeft tot op heden nog nooit slots aangevraagd die ze niet waar hebben gemaakt op AMS.
Ricardo
Ahaa okee ik dacht dat dit ging over de EK pax vluchten ma goed het is een vooruitzicht.[OFF-TOPIC] Gulf Air was alleen afhankelijk van de olieprijs (die mocht niet boven de $100 per vat komen) maar zo luide het officiële verhaal; in de praktijk hebben ze ook nog te veel concurentie van LHR, FRA (xtra route erbij), CDG dus dat ging ten koste van AMS [/OFF-TOPIC]
Adios, H.
Dat $100 per vat verhaal was volgens mij inderdaad 'n voorwaarde van Emirates om pax vluchten naar AMS (en enkele andere steden) te beginnen.Ricardo 767-200ER wrote: Ahaa okee ik dacht dat dit ging over de EK pax vluchten ma goed het is een vooruitzicht.
back to topic
Ricardo
... EK zal niet naar AMS komen, nu niet en daarna ook niet ... (met dank aan KLM) dus op DUS, LHR, LGW, CDG zal je het moeten doen met EK; hier blijft het Skycargo ...MTOW wrote:Dat $100 per vat verhaal was volgens mij inderdaad 'n voorwaarde van Emirates om pax vluchten naar AMS (en enkele andere steden) te beginnen.Ricardo 767-200ER wrote: Ahaa okee ik dacht dat dit ging over de EK pax vluchten ma goed het is een vooruitzicht.
back to topic
Ricardo
Nu op dit moment kost een vat $77,65 dus waar blijven ze
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more