Mispoes:nustyR wrote:maar wel de eerste foto dat ze vliegt.
No 747 flights in the winter season after the 26th of November? Things seem to have changed since http://www.scramble.nl/forum/viewtopic. ... 76#p367576" onclick="window.open(this.href);return false; was posted on the 2nd of Novembertonjochems wrote:DEF no ops as from NOV 26th.... Issue with Surinam CAA... LAST flt 743 NOV26th, thereafter PY flts will be operated by leased aircraft until problems with A340 resolved.
Waarom nou een andere ingehuurde A340 terwijl men zelf de 747 heeft en deze gerust nog wel een paar dagen langer kan inzetten.rutger330 wrote:the surinam A340 will not fly until the first week of december in the meanwhil SLM is looking for a replacing aircraft
grt rutger
Wellicht omdat de 747 verkocht is per een bepaalde datum?mipo72 wrote:Waarom nou een andere ingehuurde A340 terwijl men zelf de 747 heeft en deze gerust nog wel een paar dagen langer kan inzetten.rutger330 wrote:the surinam A340 will not fly until the first week of december in the meanwhil SLM is looking for a replacing aircraft
grt rutger
Wat is nou duurder:
1: je eigen 747 inzetten en wellicht niet helemaal vol krijgen.
2: Of je huurt een A340 wat weer geld kost en voor een paar vluchten niet goedkoop zal zijn.
Schiet mij maar lek hoor.
Heb wel begrepen dat het certificerings proces nog niet helemaal rond is voor de aangekochte A340 van Air France.
Grt,
Michel
Zou wel leuk zijn voor de SLM.rutger330 wrote: Wellicht omdat de 747 verkocht is per een bepaalde datum?
grt rutger
Ik denk dat je quote niet helemaal goed is gegaan, want ik postte datmipo72 wrote:Zou wel leuk zijn voor de SLM.rutger330 wrote: Wellicht omdat de 747 verkocht is per een bepaalde datum?
grt rutger
Weet jij dan misschien ook al wie de koper zou moeten zijn???.........
Grt,
Michel
Waarschijnlijk is de MOA gewijzigd van de 747 naar de 340 en dan is de papierwinkel niet meer sluitend voor operaties ... (wat ik dan niet snap is dat ze in geval van nood, niet met KLM kunnen meeliften voor deze paar dagen; maar dat kan aan mij liggen)SPL wrote:Zou het niet zo kunnen zijn dat de vergunning om te vliegen met een 747 is beeindigd per heden?
Groeten Martijn
Dat is precies wat ik bedoelde, dank voor het verduidelijken.Hurricane wrote:Waarschijnlijk is de MOA gewijzigd van de 747 naar de 340 en dan is de papierwinkel niet meer sluitend voor operaties ... (wat ik dan niet snap is dat ze in geval van nood, niet met KLM kunnen meeliften voor deze paar dagen; maar dat kan aan mij liggen) Adios, H.SPL wrote:Zou het niet zo kunnen zijn dat de vergunning om te vliegen met een 747 is beeindigd per heden? groeten Martijn
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more