Moderator: gatso76
Whahahaha, dan is de NS de lachende derde voor de opvang van AMS-BRU (die KLM-vluchten zijn goed prijzig) ... Anders moet je AMS-FRA of ZRH proberen voor de Star-Alliance milesMAS017 wrote: Of andere bestemmingen met dezelfde slots ex LHR aandoen, zoals BRU...
Volgens een email die ik van BD vandaag ontving, worden alle AMS-passagiers overgeboekt op de BD-vluchten naar BRU (waarschijnlijk zijn de kosten BRU-AMS voor rekening van de passagier zelf ?), waar BD code-shared op SN...
Helaas geen Star-Alliance airline meer tussen AMS en LHR om mijlen te sparen
Nieuwe maatschappijen / routes krijgen juist geld toe als ze naar AMS willen komen (dat geeft al n duidelijk signaal voor de waarde)B767-300ER wrote:En de vrijgekomen slots op AMS zijn niet verhandelbaar, die zijn namelijk niets waard omdat AMS niet aan zijn max vliegbewegingen zit
BD schijnt ook te stoppen op BRU.MAS017 wrote:Volgens een email die ik van BD vandaag ontving, worden alle AMS-passagiers overgeboekt op de BD-vluchten naar BRU
FRA is de meest logische *-Alliance optie dus die gaan het drukker krijgen of ze moeten nog iets via BRU naar LHR willen doen in combinatie met SN Brussels (maar dat lijkt mij een beetje omslachtig)MAS017 wrote:Ben benieuwd wat Star-Alliance nu met z'n connecting passengers gaat doen; op de vluchten die ik altijd gevlogen heb, zaten er nogal wat AC-doorverbindingen op alsmede ook QR-passagiers....
Good afternoon!Dutchbird wrote:Icelandair is een tikfout, bij de slots staat gewoon 75W. Tevens is het niet nieuw dat ze in de zomer de frequentie opvoeren, dat doen ze vrijwel ieder jaar.
Israir is ook niet nieuw, die komen iedere zomer.
Wat ik persoonlijk zeer opmerkelijk vind zijn deze vluchten:
A AMS QR071 29MAR 30OCT 1204560 305 333 DOH DOH 0540
A AMS QR071 28MAR 27OCT 0030007 305 333 DOH DOH 0550
D AMS QR072 28MAR 30OCT 1234567 305 333 0910 DOH DOH
A AMS QR073 28MAR 30OCT 1234567 305 333 DOH DOH 1220
D AMS QR074 28MAR 30OCT 1234567 305 333 1350 DOH DOH
Het zal mij benieuwen of dat daadwerkelijk wat gaat worden.
Grtz,
Hoop zo op EK! Eerst misschien zo'n kleine A330, dan na een poosje iets van een T7 en dan de A380. En dat zo'n beetje binnen een jaar.="MartijnMD11
Just picked up from Luchtvaartnieuws.nl:
"Luchtvaartmaatschappijen uit Golfregio lonken naar Schiphol"
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/def ... l&id=32931" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciao, MartijnMD11
Doe toch maar iets van A332->A345->B773->A380 .Of gewoon gelijk van 330 naar 380, mag ook.
Laat ze eerst maar eens op het AMS asfalt staan met iets anders dan de 747-400F voordat je jezelf helemaal rijk rekendRicardo 767-200ER wrote:Doe toch maar iets van A332->A345->B773->A380 .Of gewoon gelijk van 330 naar 380, mag ook.
Grapje ricardo
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more