Thnks. Check je emailGonzo wrote:(Bij MP hebben ze zelfs een aantal 76 vliegers over gok ik, na het uitfaseren van de 2 oudste 767's?, of is dat via natuurlijk verloop en daarbij horende verschuivingen van type opgelost?)
Natuurijk verloop, er zien bij het vliegend personeel geen gedwongen ontslagen gevallen, echter had MP een leuke premie in het vooruitzicht gezet voor vrij willige vertrek. Daar hebben een boel vliegers gebruik van gemaakt.
Gr.
Gonzo
Das toch best apart geredeneerd want ze moeten nu kisten leasen om hun eigen program te kunnen volgen (zowel de 767 als 737)& dan nog wel een eigen kist verleasen is een beetje omgekeerde wereld (al hoewel de ACMI ongetwijfeld meer geld opbrengd dan het leasen kost)Bank_angle wrote:ja want ze gaan ook 7 x per week cur vliegen wat ik hier las.. en toronto. Dus ik denk dat 3 kisten vol vliegen een voor acmi productie. het zou mooi zijn als arkefly 1 kist voor een langere tijd wetlease in het buitenland zou kunnen neerzetten in deze moeilijke acmi tijden.
Dus als ik je goed begrijp dan hebben ze de 4e 767 alleen voor de ACMI-markt in huis gehaald ??Bank_angle wrote:daarom krijgen ze ook de 4 de 767. dus dan hebben ze er een over hurricane. De eigen van vluchten van or op de 767 kunnen ze op 3 767 aan. Verder er staat in het stukje rechtstreeks niet non stop zouden ze het met een andere bestemming gaan doen?
Lijkt mij heel goed mogelijk. BV. AMS-YYZ-CUN-YYZ-AMS. In een 3 hoek zou de afstand YYZ-CUN-AMS wel heel erg groot zijn vanuit YYZ en daarmee heel onaantrekkelijk.Hurricane wrote:
Verder heeft OR geen andere bestemming in die buurt zitten dus lijkt het me geen voor de hand liggend iets dat er een combinatie aankomt met bijvoorbeeld Mexico / Carïbisch gebied
Bullsh** ArkeFLy gaat echt geen kist leasen voor een langere periode en vervolgens een eigen 767 voor een langere periode weer wegzetten.Bank_angle wrote: het zou mooi zijn als arkefly 1 kist voor een langere tijd wetlease in het buitenland zou kunnen neerzetten in deze moeilijke acmi tijden.
theowal wrote:arkefly heeft in de zomer 3 eigen 737 en 1 lease 737 het is genoeg om vluchten kunnen doen binnen europa maar dat betekent dat 1 767 ook ingezet kunt worden op europa vluchten?? dat vind ik zelf lijkt me niet nodig??
Valt reuze mee met die krapheid in 767's......toppiero wrote:verder gaat een 767 ingezet worden voor het vervoer van supporters naar zuid afrika voor het wk voetbal. gaat dus erg krap worden voor arkefly.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more