... de techniek steld weinig voor hiervan maar het effect is wel degelijk noemenswaardig; mocht je op een 747 een sliding window maken zal je het gehele frame moeten herontwerpen / bouwen omdat deze de krachten niet kunnen dragen zonder intergratie van de ramen in de struktuur ... Daar heeft Airbus toch wel over nagedacht en een oplossing gevonden ...ssb-spotting wrote:En of het raampje nou wel of niet open kan... vind ik niet echt een heel groot technisch verschil eerlijk gezegd.
Dit heeft in ieder geval geen toegevoegde waarde tot de discussie denk ik. Het gaat meer over de basis van de
huidige vliegtuigen.... en een raampje.... vind ik niet zo heel erg spannend of die nu wel open of dicht kan...
En zulke technieken worden natuurlijk besproken, omdat dit op de B737 ook mogelijk is bijvoorbeeld.
Ik vraag me trouwens wel af waarom je zo makkelijk deze uitspraak doet. We kennen elkaar totaal niet,Hurricane wrote:Tja, als iemand daar geen ervaring mee heeft is zo'n uitspraak makkelijk gedaan
Wauw het is een dag stil geweest in dit topic en je hakt nog maar even door op een lang gedane uitspraak?ssb-spotting wrote:Ik vraag me trouwens wel af waarom je zo makkelijk deze uitspraak doet. We kennen elkaar totaal niet,Hurricane wrote:Tja, als iemand daar geen ervaring mee heeft is zo'n uitspraak makkelijk gedaan
laat staan dat jij kan beoordelen of ik wel of geen ervaring hiermee heb!
Nou, ik kreeg een mailtje van Jimmy over dit onderwerp en zat het weer eens een beetje door te lezen. En nee, ik kon het niet laten hier even op te reageren!kiwi wrote:Wauw het is een dag stil geweest in dit topic en je hakt nog maar even door op een lang gedane uitspraak?ssb-spotting wrote:Ik vraag me trouwens wel af waarom je zo makkelijk deze uitspraak doet. We kennen elkaar totaal niet,Hurricane wrote:Tja, als iemand daar geen ervaring mee heeft is zo'n uitspraak makkelijk gedaan
laat staan dat jij kan beoordelen of ik wel of geen ervaring hiermee heb!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more