Nope, de AHX doet vandaag de OR0361 naar AUA en CUR....Boudewijn van Oirschot wrote:Het is nu al de PH-AHX lees ik net... vloog vandaag op de JAF701 vlucht.
Men moet niet zoveel 'mauwen' over ArkeFly. Van de hele TUI groep zijn ze zeker niet de slechtste. Natuurlijk gaat er wel is wat kapot en hebben ze niet altijd een spare toestel staan, maar over het algemeen zijn deze kisten altijd in orde..Rockville wrote:De reactie die ik hier nu post, gaat wel even terug in de tijd, maar ik hoop dat het Arke Fly beter vergaat dan de ellende die ik heb mogen meemaken met de gevolgen van de problemen met de AHQ op 6 januari jl. Als gevolg van een "technisch mankement" (geen onderdelen beschikbaar in NL) en het niet beschikbaar zijn van een gate, werden we naar de "buffer" gedirigeerd, in afwachting van een nadere beslissing door Arke Fly. Zo werd ons medegedeeld door de gezagvoerder.
Enfin, lange tijd doorgebracht op de "buffer", zonder enige voorziening (catering werd reeds snel van boord gehaald). Uiteindelijk werd bekendgesteld dat er een vervangend vliegtuig zou komen, en deze kwam er ook en werd naast de AHQ geparkeerd.
Vervolgens overstappen van de ene bird naar de andere, en dan wordt je nog van je stoelen in de Star class gewipt, omdat er een extra crew meemoet. Ik denk dat menigeen zich kan voorstellen, dat dit niet is wat men verwacht van een reis met Arke Fly.
Niet relevant. Als passagier heb je een contract met de luchtvaartmaatschappij, niet met de luchthaven. De luchtvaartmaatshappij is dus eindverantwoordelijke, ook voor alle gecontracteerde diensten.B767-300ER wrote:Dat er geen gate beschikbaar is ligt volgens mij niet aan ArkeFly.
enB767-300ER wrote:Denk dat KLM Martinair en Transavia dit niet anders op zouden lossen in geval van technische, niet snel repareerbare,problemen.
Wat maakt het nu uit wat andere maatschappijen doen? Er zijn ook maatschappijen in Afrika die elke zoveel jaar een kist verliezen, moeten wij dan maar helemaal niet meer klagen omdat we altijd wel aankomen? Aan de andere kant van het spectrum, er zijn ook maatschappijen die dit veel beter oplossen in alle gevallen, dus daarmee vergeleken kunnen we juist over alles klagen.Boudewijn van Oirschot wrote:Men moet niet zoveel 'mauwen' over ArkeFly. Van de hele TUI groep zijn ze zeker niet de slechtste. Natuurlijk gaat er wel is wat kapot en hebben ze niet altijd een spare toestel staan, maar over het algemeen zijn deze kisten altijd in orde..
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more