Jij hebt als passagier géén recht op een gate met brug.ehusmann wrote:B767-300ER wrote:
Dat er geen gate beschikbaar is ligt volgens mij niet aan ArkeFly.
Niet relevant. Als passagier heb je een contract met de luchtvaartmaatschappij, niet met de luchthaven. De luchtvaartmaatshappij is dus eindverantwoordelijke, ook voor alle gecontracteerde diensten.
Jij betaald voor een zitplaats van A naar B, eventueel vervoer van je bagage en eventuele service.
Een gate valt daarbuiten.
Als Arkefly een trap regelt en een bus, dan is dat al voldoende. Als ze alleen een trap regelen, en het laatste stukje lopen, is dat ook voldoende.
.ehusmann wrote:Ik mag hopen dat de customer service afdeling van Arkefly dit toch echt een stukje beter afhandelt dan de commentaren hier, want anders verliezen ze vrij snel klanten vrees ik...
Er worden hier oude koeien uit de sloot gehaald. Dat verhaal had je destijds mogen plaatsen, maar kom er niet nu nog eens mee aan. Arkefly heeft zich het laatste jaar heel erg verbeterd en dan kan menigeen bevestigen.
Grt,
Eric