Het geen mij wel zeer nadrukkelijk begint op te vallen is hoe krom de communcitatie momenteel begint te lopen;
Als EU horen we een standaard aan te houden en momenteel is het ieder land voor zich; best opmerkelijk te noemen.
De IATA 'flipt' al aardig uit haar dak want de frustatie word hier zichtbaar en uitgesproken (ook wel makkelijk want achteraf weet men het altijd beter
)
Ook leuk dat bepaalde landen tot woesndag gesloten zijn terwijl er een paar km verderop normaal word gevlogen; houd het overzichtelijk ... Maatschappijen willen het liefst gister nog hun vluchten hervatten (met bepaalde voorwaarden in acht nemend) maar krijgen niet of nauwelijks groen licht van overkoepelende organen en gaan zelf hun plannen trekken (zodoende zijn er over een paar uur een 747 en MD-11 opweg van de Caribean en Suriname terug naar AMS met pax)
& zometeen komen de schadeclaims openbaar en dan begint, volgens mij, de chaos pas echt want dit loopt ver in de miljoenen per airline ...
Adios, H.