Ricardo 767-200ER wrote:Vraag me af hoe ze die mooie rapporten dan maken en wie die rapporten maken want wie wordt waar gevraagd of ze de KLM kennen?
Als je de link zou openen dan kan je dat gewoon vinden, hun methodology staat gewoon op de site:
http://www.brandirectory.com/methodology" onclick="window.open(this.href);return false;
Brand awareness en brand value is één van de belangrijkste zaken voor het marketen van een grote brand (als KLM ook is of in elk geval wil zijn). Daar gaan miljarden in om wereldwijd en is echt geen speeltje van een overijverige marketeer. In elk geval is het een stuk geloofwaardiger en betrouwbaarder dan een spotter, uit Nederland, die niemand iets heeft gevraagd maar wel denkt te weten dat KLM 'de meest bekende maatschappij ter wereld is'.
Ricardo 767-200ER wrote:KLM was s'werelds eerste luchtvaart maatschapij en dat weet iedereen die met de luchtvaart te maken heeft wel hoor.
Houd toch eens op met het spuien van dat soort compleet ongefundeerde onzin. Dat weet helemaal niet 'iedereen in de luchtvaart'. Denk jij dat een incheck dame in Vietnam weet wat de eerste luchtvaartmaatschappij was, of denk je dat het haar ook maar iets kan schelen?
Ricardo 767-200ER wrote:Van sommige airliners die je opgenoemd hebt geloof ik graag dat ze ook bekend zijn maar over United hoor je over 5 jaar weinig meer.
Who cares of je over 5 jaar nog iets van United hoort. Het gaat om nu. Maatschappijen verkopen nu tickets en als ze dat goed doen bestaan ze over 5 jaar nog, doen ze het niet goed, bestaan ze dan misschien niet meer.
Erwin