Dit is geen persoonlijke noot hoor maar alleen een bevestiging dat een 380 gaat komen is nogal mager om hier te plaatsen (zeker gezien de vrije loop die hierop zal / gaat volgen)Alpha4Delta wrote:De A380 was vanochtend aangekondigd bij de briefing. Die informatie is van een zeer betrouwbare bron, namelijk de AOM-er. Ik denk dat die het heel goed weet. Waarom verplaatsen jullie die hele topic niet hierheen? ass....
Ik ben geen moderator, ik heb slechts geprobeerd de discussie hier verder te laten gaan om het oorspronkelijke topic schoon tehouden. De rest is aan de mods om hierheen te verplaatsen!Alpha4Delta wrote:Waarom verplaatsen jullie die hele topic niet hierheen? ass....
Tot een kwartier voor tijd kan men deze procedures wijzigen dus helaas blijft alles open staan. Wel zullen bepaalde baangebruiken de voorkeur krijgen boven anderen (gezien hinder voor overig verkeer, afhandelingsplaats, bereikbaarheid enz.) maar de tijd zal het leren.Roel Air wrote:Kunnen we tijdens zo'n vlucht verwachten dat de landingsbaan een dag van te voren bekend is of wordt dit afhankelijk van de wind en het aanbod van de vliegtuigen een keuze gemaakt van de beschikbare landingsbanen pas bekend via de toren
gaat het toch echt op centrum gebeuren. De afgelopen tijd zijn ze ook flink bezig geweest metIk kan uit zeer betrouwbare bron (De bron) bevestigen dat de A380 op 15 juli komt.
Ik heb een aanvraag voor zeker "test werk" in mijn mailbox
Vooralsnog VOP E24
Eerst voor media aandacht daarna test werk voor afhandelaars
Zal er ook aan liggen hoever ze zijn met het repareren van de fouten die zijn gemaakt bij de stabilo's van de dreamliner. Als dat nog niet veilig is zal een bezoek aan Europa waarschijnlijk snel van een streep er door worden voorzien.Alpha4Delta wrote:Is er ook duidelijkheid over de 787? Of is daar niet echt spraken van? De 787 kijk ik meer naar uit dan de 380 btw.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more