Voor iemand die over 4 weken naar de Antillen vliegt met Arkefly en dus nu eigenlijk zo'n beetje dit topic volgt kun je me uitleggen wat dit betekent.Met name 76W en kop-staart.B767-300ER wrote: Dienstregeling is zo ingesteld dat er standaard met 1x 76W en 1x 763 kop-staart wordt gevlogen,
Flauw of niet, het prijsgeven van mijn bron(nen) kan ertoe leiden dat ik in de toekomst geen nieuwtjes meer kan posten, ik neem aan dat dat niet de bedoeling is?nuckleuz wrote:...en toch zo logischXBag wrote:flauw
Ja daar komt de aap uit de mouwB767-300ER wrote:Tip, vraag nog eens wat rond bij bijvoorbeeld ServisAir....
X-Bag,XBag wrote:Ja daar komt de aap uit de mouwB767-300ER wrote:Tip, vraag nog eens wat rond bij bijvoorbeeld ServisAir....
Lopen heel wat mensen rond die maar wat roepen bij ons, en er komen gelijk al heel wat namen bij mij naar boven .
Anyway, ze roepen al jaren dat ze MCO en MIA in het netwerk opnemen, dus voor deze bestemmingen is het voor mij eerst zien, dan geloven.
In het hoogseizoen wordt er ook 1x 767 ingezet voor Europa. Dit is maximaal 1 vlucht per dag en niet eens elke dag om in ieder geval nog enige vorm van back-up te houden.dj_ad wrote:B767-300ER Thnxs voor de uitleg.
Één vraag dan nog. Als Arkefly dan 2 vliegende en 1 standby kist heeft wordt die
derde kist dan tijdens het hoogseizoen wel volledig ingezet. Ik had namelijk de keus
tussen een ochtendvlucht en een vlucht aan het begin van de middag. Dat betekent
dus twee 767's naar de Antillen op dezelfde dag en dus geen ander route mogelijk met
de 767?
76-er wrote:Moffel wrote:Las Vegas nieuwe bestemming icm Sint Maarten.
Right...
Wel eens op een landkaart gekeken?
Heb jij ook wel eens iets zinnigs te melden of ben je gewoon zwakzinnig? In ieder topic waar je actief bent loop je onzin uit te kramen.Moffel wrote:Las Vegas nieuwe bestemming icm Sint Maarten.
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more