Jij weet blijkbaar totaal niet hoe de volk in de steel zit. De hoofdschuld (als je daar al van mag spreken) lag in ieder geval niet bij de Vliegbasis of Airport. Waar het probleem wel ligt kan ik hier niet bespreken, maar daar gaat het nu niet over.Antoine wrote:Natuurlijk lag de hoofdschuld bij vliegbasis Eindhoven (crash-call apparatuur deed 't niet), maar had die Airbus niet wat meer peut bij moeten hebben gehad? Zo heel lang heeft men niet rondgecirkeld.
Als er geen reden is om meer peut mee te nemen zal een LCC als Wizzair dat zeker ook niet doen, kost alleen maar en dat gewicht wat je kwijt bent aan brandstof kun je dan niet vullen met betalende pax.maar had die Airbus niet wat meer peut bij moeten hebben gehad? Zo heel lang heeft men niet rondgecirkeld.
De EU verordening zegt iets over een vergoeding, niet of je met een bus naar een alternatieve luchthaven wordt gebracht.B767-300ER wrote:Je kan je wel verschuilen achter de ticketprijs en het feit of iets low-cost is. ALs passagier heb je gelijke rechten, of je nou bij de duurste airline of de goedkoopste boekt, de EU verordening is voor beiden van kracht
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more