Moderator: SWAT 11
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
Juist met ingang van vandaag zijn de nieuwe Reporting Points voor inbound/outbound helikopterverkeer van kracht geworden. De tenaamstelling van deze zgn. Initial Points zijn echter hetzelfde gebleven. De vlieghoogte is wel naar boven bijgesteld... (nu 1000 voet > was 700 voet)Rene Peteri wrote: Om de geluidsoverlast op korte termijn aan te pakken, zijn de aanvliegroutes op Gilze-Rijen aangepast. Er wordt nu meer over dunbevolkte gebieden gevlogen.
Zal met afstand te maken hebben, Woensdrecht en Eindhoven liggen dichtbij en hebben geluidsruimte genoeg. Volkel zit potdicht met geluidsruimte.Bassie76 wrote:Ze hebben Deelen toch weer in gebruik genomen voor oefeningen met heli's? Waarom dan naar Woensdrecht, Eindhoven of n.b. de USA?
wamovements wrote:En USA wordt om politieke redenen genoemd: zoals bekend zal een deel van de nieuwe chinooks in de USA blijven (om fiscale redenen), maar door te zeggen dat dit geluidsredenen zijn kweek je weer wat extra goodwill in Gilze eo.
Nope.Stephan Lodewijks wrote:Volkel zit potdicht met geluidsruimte.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more