'Diamond 35' is wat high key approaches aan 't maken nu.
De 'Diamond 04' komt net van Eindhoven en gaat op een voetje of 3500 via de TACAN GZR terug naar Woensdrecht.
Stephan
Moderator: SWAT 11
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
Dit moet denk ik de 22e zijn of niet?SWAT 11 wrote:Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 21 september 2010:
BASED
CH-47D 298sqn: Grizzly 92 (D-106), Grizzly 25# (D-106)
AS.532U-2 300sqn: Wolfhound 69 (S-440), Wildcat 34 (S-442)
SA.316B 300sqn: Bluebird 10 (A-247), Alpha 301 (A-301)
AH-64D 301sqn: Redskin 05 (Q-22)
# = nightflying
VISITORS
L-03 PC-7 131EMVOsqn "Lucky 52" * 15:09u-15:27u
L-05 PC-7 131EMVOsqn "Diamond 04" * 15:01u-15:12u
L-13 PC-7 131EMVOsqn "Diamond 35" * 09:51u-10:11u
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more