KolderMaartje wrote:100 procent, de KLM parttimers moeten plaats maken voor de Fulltimers van Martinair.
Toch apart. KLM gaat in Q4 2010 en begin 2011 nog 450 CA's opleiden. Waarom zouden er dan mensen weg 'moeten'... Dus maartje: vertel vertel snel. Desnoods met een PM.Maartje wrote:Die ga ik niet prijs geven.
[ Post made via Mobile Device ]
PH-BFE is inmiddels vertrokken uit H12. Nu staat PH-BFH binnen die dan over een tijdje wel gevolgd zal worden door de PH-BFF.B767-300ER wrote:76-er,76-er wrote:Weet iemand wat de laatste stand van zaken is mbt de interieurverbouwing van de -400s en het aantal full paxen vs combi's?
KLM heeft 26x 744's.
6x-400, 16x-400M, 4x-400ERF ( )
Full Passenger (747-400):
BFA #
BFB #
BFG #
BFH
BFL #
BFN #
Combi's(747-400M)
BFC #
BFD #
BFE
BFF
BFI #
BFK #
BFM #
BFN #
BFO #
BFP #
BFR #
BFS #
BFT #
BFU #
BFV #
BFY #
Aircraft Marked with a (#) have already their new seats.
BFE is next in line.
Thnks to Ricardo!
Regards, 763.
Hulde.SPL wrote:Als er steeds meer gezegd gaat worden: 'dat kan ik niet zeggen', 'dat mag ik niet zeggen', ik ga/mag mijn bron niet prijs geven' of 'ik heb je PM gestuurd', kap dan met die opmerkingen en hou alles voor jezelf. Begint een beetje irritant te worden.
.. Nope ..76-er wrote:Voor de vrachtcrisis waren er toch maar 4 -400's die fullpax rondvlogen?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more