ja, staat nu in de schuur vooor nieuwe stoelen met personal entertainment in de stoel76-er wrote:En dat blijft voorlopig ook zo?
Piet Luijken wrote:RUMOUR: KLM will acquire A330-300s soon for replacement of Martinair B767s.
Routings will be Miami ( jan2011 by MD11 ), Havana-Cancun and Caribbean routes
Al meer info hierover? Nieuw of tweedhands? Cabineindeling? Afleverdata? Een subvloot van maar drie afwijkende toestellen lijkt me trouwens een logistieke nachtmerrie. Heb het woordje 'schaalgrootte' de afgelopen weken een beetje té vaak gehoord.Ricardo 767-200ER wrote: Now also confirmed here at KLM Maintenance & Engineering.
Greetz ricardo
((15; 6x -306, 9x -406 waarvan er 2 -300's in Kenya crossen))frank kramer wrote:...en hoeveel 737-300's en -400's zijn d'r nou helemaal nog over? (en zitten/zaten daar geen -42D's tussen??) Met andere woorden: Streep zegt 't terecht: waar een wil is is een startbaan ...eeehhhh... weg.
Lijkt mij totaal geen probleem. Zoals Streep al stelt KLM heeft ook maar 4x 773 en de rest 772. 5x 739 tegenover +/- 25 andere NG's.76-er wrote:
Al meer info hierover? Nieuw of tweedhands? Cabineindeling? Afleverdata? Een subvloot van maar drie afwijkende toestellen lijkt me trouwens een logistieke nachtmerrie. Heb het woordje 'schaalgrootte' de afgelopen weken een beetje té vaak gehoord.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more