Of jij, of ik heb(t) dan minimaal een van de redenen voor die fusie niet goed begrepen. De bedoeling was onder andere samen nieuwe toestellen te bestellen, waardoor hogere (kwantum)kortingen kunnen worden bedongen. Als je dan vervolgens twee elkaar beconcurerende kisten gaat kopen haal je dus niet uit je fusie wat er wel in zit.Alpha4Delta wrote:Ik denk wel dat als er een 787 of A350 gekocht gaat worden, zal het Air France zijn die de A350 neemt, KLM de 787.
Ik heb ook niet gezegt dat ze geen Boeings hebben, maar het zijn en blijven Fransen.76-er wrote:Hallo! Hebben jullie het aantal T7's in de AF vloot wel eens geteld?!?
Als het twee beconcurerende toestellen waren heb je wellicht gelijk, maar in de realiteit is het niet zo. Hoewel er enige overlap is, zijn de B787 en A350 niet simpel naast elkaar te leggen. Qua bereik en qua capaciteit zijn de verschillende varianten behoorlijk verschillend. Het is niet voor niets dat er al vele maatschappijen AFKL voor zijn gegaan in het bestellen van beide toestellen. Uiteindelijk zie ik beide toestellen in de gecombineerde vloot komen. En waarschijnlijk de grotere varianten van beide (B787-9 en A350-900/1000).aviodromefriend wrote:Als je dan vervolgens twee elkaar beconcurerende kisten gaat kopen haal je dus niet uit je fusie wat er wel in zit.
Ik vernam een week voor het bezoek van de B787 dat men 5 A380's zou willen hebben als vervanging voor de fullpax B747's..Piet Luijken wrote:Quote: De KLM zal geen A380 aanschaffen.
Vandaag in telegraaf staat dat mr Hartman niet uitsluit dat de KLM met de A380 gaat vliegen op Shanghai en Beijing. Shock!
[ Post made via Mobile Device ]
Lease misschien? Maar in ieder geval ben je al een aardig eindje op weg nu je al je conversie van Boeing (737) naar Airbus (330) hebt gehadPiet Luijken wrote:Quote: De KLM zal geen A380 aanschaffen.
Vandaag in telegraaf staat dat mr Hartman niet uitsluit dat de KLM met de A380 gaat vliegen op Shanghai en Beijing. Shock!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more