SPL wrote:B767-300ER wrote:Overigens wel weer een wanprestatie die ServisAir (afhandelaar) leverde vandaag. Voor 4 vertrekkende vluchten tussen 1430 en 1615 waren om 13.15 uur slechts 3 balies geopend (1x star, 1x comfort, 1x bagage drop off, 0x economy) toen ik in de rij stond,.......
767
Zolangwachten is inderdaad erg vervelend, Kwam er later nog wel wat bij?
Groeten Martijn
Martijn,
Uiteindelijk wel een 4e balie maar verder helemaal niets. En de rijen werden alleen maar langer.
Echt niet te geloven dit!! En dat een maatschappij dit accepteert vind ik eigenlijk nog vreemder, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Neem aan dat ArkeFly wel maatregelen zal nemen tegen ServisAir om dit de komende zomer te voorkomen.
Heb gewoon bijna 2 uur in de rij gestaan. Eenmaal ingecheckt was de boarding time al begonnen.
Custom addict wrote:Hoe het balie werk is weet ik niet, maar wat betreft het platform
zijn ze bij servisair wel goed. Ik heb toch een boel slechtere meegemaakt
al is dit ook verschillend per ploeg.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens....
James wrote:Hahaha hebben ze al spijt dat ze bij de meest flexibele afhandelaar weg zijn gegaan??
Goedkoop kan soms duurkoop zijn, maar met alle respect, ook Menzies liet regelmatig steken vallen, maar dan op andere vlakken.
Maar wat ServisAir hier laat zien kwa check in procedures mag toch echt wel de grootste aanfluiting genoemd worden.