Moderator: gatso76
SPL wrote:Betreft de PH-AOB. Morgen gaat er daarom een 74E (PH-BFY) naar EBB om de nieuwe motor mee te nemen. Normaal dus 332.air-bus wrote:Hier staat een foto die wat meer ingezoomed is. Motor wordt verwisseld en kist wordt als KL562 donderdagochtend terugverwacht. Groeten, Arno
Groeten Martijn
Oh kom er eens kijkenMAS017 wrote:Just heard, KLM is hoping the AOB will be back @ AMS around 05DEC10
Dat klopt. Toestel blijft voorlopig even op visite. Schade aan motor 2 is aanzienlijk.Mick Janssens wrote:En op 27-10 heeft de G-GDFA (Jet2) een "bird strike" gehad tijdens de nadering voor baan 18C. Het toestel is veilig geland en is naar de terminal getaxied, de retourvlucht is gecancelled.
Zal een kerosinelek geweest zijn denk ik zo..Mick Janssens wrote:Op 31-10 is de C-GVAT (Air Transat) uitgeweken naar Manchester, de bemanning dacht dat het toestel een benzinelek had. Na 2 uur kon het toestel weer vertrekken en heeft Amsterdam bereikt met een vertraging van 2 uur en 15 minuten.
bron: http://avherald.com
Engine problem was reportedRoyaljordanian wrote:Hello,
Martinair 55 returned to the sierra apron.
Was standing at S7 but had a problem ( couldn`t understand what) and he asked to return to the S apron. He taxied on rwy 24 to the S apron.
Greetings,
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more