Ja ik denk inderdaad dat als hij de hangar in gaat dat er meer achter zit, alleen ik denk niet dat Hartman zoon vroege vogel is.Lijkt me een erg sterk verhaal. Weet iemand toevallig de agenda van Peter Hartman? Misschien gaat ie wel de hangar in om als achtergrond te figureren bij een contractceremonie. Kzeg maar wat..
Ach, wie weet heRicardo 767-200ER wrote:Ja ik denk inderdaad dat als hij de hangar in gaat dat er meer achter zit, alleen ik denk niet dat Hartman zoon vroege vogel is.Lijkt me een erg sterk verhaal. Weet iemand toevallig de agenda van Peter Hartman? Misschien gaat ie wel de hangar in om als achtergrond te figureren bij een contractceremonie. Kzeg maar wat..
Greetz ricardo
Gaat dat nog steeds over dat gedoe met die Formule 1 demo van McLaren? Ik hoop dat ome agent het bij het verkeerde eind heeft....tomba2247 wrote:Kom net van schiphol af, en werd aangesproken door ome agent.
Hij vertelde dat de Boeing in de nacht binnenkomt en dat hij heel vroeg in de ochtend weer zou vertrekken. Had iets te maken met een geschil tussen KLM en schiphol vertelde hij.
Ik hoop dat hij het mis heeft maar ze werden er vanochtend over ingelicht.
Eén kist die gewoon in de stroom meevliegt kan altijd. Het wordt pas anders bij afwijkend baangebruik. Als verkeer mag komen (van de slotcoördinator enz.) dan handelt LVNL het gewoon af.Hurricane wrote:Het zou kunnen dat ze geen ruimte hebben om op een bepaalde tijd om deze kist binnen te halen (maar das dan een zaak van de LVNL)
De tijd zal wel bekend worden. maar is nog niet bekend op het moment.Prefix wrote:hmmm dnk dat er geen tijd word bekend gemaakt waarom zouden ze het geheim wille houde?
is toch juist reclame voor de 787?
Hoe kom je aan deze info???Hoe laat is ETA 2000 en waar is hangar 11 baai 1 en hoe laat is 's-middags de ETD
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more