De reden voor het Hangaar bezoek van de 787 zal te maken hebben met het weer en het licht.Flyboeing wrote:Verschillende 'bronnen' geven aan dat de 787 in hangaar 11 komt te staan. Weet iemand of er een mogelijkheid is om de kist te fotograferen? Buiten het luchthaventerrein om...
Goed hé, daar hebben ze ook over nagedacht & tot slot hebben ze langs de banen ook zo min mogelijk verlichting en is de meest verlichte plaats vlak voor de hangar (wat weer zo goed als onbereikbaar is van buiten het veld )Flyboeing wrote:ja dat is leuk en aardig maar het panoramadek is om 17.00u dicht he Wintertijd...
20.00Prefix wrote:wat voor tijd komt ie nou:)?
Oftewel het wordt niet `zoveel´ vanavondHurricane wrote: Goed hé, daar hebben ze ook over nagedacht & tot slot hebben ze langs de banen ook zo min mogelijk verlichting en is de meest verlichte plaats vlak voor de hangar (wat weer zo goed als onbereikbaar is van buiten het veld )
Mooi kaartje. Dat gebiedsverbod voor de A380 klopt zeker niet meer?Borobudur wrote:http://www.ais-netherlands.nl/aim/10090 ... MC-A2s.pdf
Schadow hunten komt het dichtst in de buurt; verder kan je in elk geval de 'schimmen' & staart volgen (die heeft ingebouwde verlichting).Flyboeing wrote:Oftewel het wordt niet `zoveel´ vanavondHurricane wrote: Goed hé, daar hebben ze ook over nagedacht & tot slot hebben ze langs de banen ook zo min mogelijk verlichting en is de meest verlichte plaats vlak voor de hangar (wat weer zo goed als onbereikbaar is van buiten het veld )
Dat was in elk geval gisteren haar callsign. Nu nog geen vliegplan te vindenHurricane wrote:BOE6SkyPlane wrote:Iemand al een vluchtnummertje voor de 787?
LNVL geeft 18R/18C aan als landingsbanen voor vandaag (iig tot 1830), rond 2000 is er normaal 1 runway voor landend verkeer; zou dan de 18R zijn. Maar! gezien de wind W-ZW/taxitijd is 27 ook een goede optie (links de baan af en daarna direct naar H11) dus dat zal de tweestrijd gaan worden.Derice wrote:Als je bij de juiste baan staat, that is.
Durft iemand daar al een uitspraak over te doen?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more