ErwinS wrote:A340 heeft andere motoren dan de 330 dus dan zullen de GWK's daar ook een training voor krijgen. En A340 is volgens mij ook een andere type in het geval van onderhoud.
Geen enkel bedrijf op SPL zou daar in springen voor 1 kist.
En hoeveel 340's vliegen er nou in totaal? Niet echt genoeg om iets op te zetten wat rendabel zou zijn.
Wat te bedenken van Virgin Atlantic??....
De 744's van hun krijgen wij hier ook zo nu en dan.
Kan mij zelfs heugen dat er een A340 hier op Schiphol is gespoten in hangaar 14.( heb daar nog ergens een foto van in mijn archief)
Dus dat zou dan al 1 klant kunnen zijn/worden.
Immers AF heeft toch de kennis in huis van de A330/340 en de TD van AF en KL werken toch al samen dus een samenwerking en uitleg van de diverse systemen moet toch kunnen??..
Lijkt mij trouwens dat zo'n "doorsmeer" beurtje nou een aardige som geld kost.
Denk alleen nog maar aan de crew/landingsrechten op CDG/brandstof en de verloren tijd.
Grt,
Michel