Nee de vraag is echt maatschappijenSPL wrote:Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar moet er nu perse een maatschappij zijn die ze doen?
Die licentie kunnen ze toch hebben met het oog op toekomstige klanten?
Groeten Martijn
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat iemand die een A330 license heeft graag voor Nayak op AMS wil werken.flying_kiwi wrote:Waarom zouden ze alleen in AMS A330 line maintenance doen?
Ze kunnen makelijk op basis van hun Part 145 approval elders in Europa line maintenance doen op de A330.
Sorry, dat was niet helemaal duidelijk uit jouw eerste post.Juul wrote:Daar gaat het niet om, het gaat erom dat iemand die een A330 license heeft graag voor Nayak op AMS wil werken.flying_kiwi wrote:Waarom zouden ze alleen in AMS A330 line maintenance doen?
Ze kunnen makelijk op basis van hun Part 145 approval elders in Europa line maintenance doen op de A330.
Plus Air Transat en Garuda.Custom addict wrote:Ik zit even te denken welke maatschappijen regelmatig op SPL komen
met een 330 en dan heb ik maar 4 maatschappijen dat zijn KLM, Delta, Turkisch
en Cyprus waarvan de laatste 2 enkel in de zomerperiode met deze kisten komen.
KLM en Delta vallen gewoon onder KLM maintanance Turkisch heeft eigen mannen rond
rijden alleen van Cyprus weet ik niet. Het zou dus kunnen dat Nayak deze maatschapij
onder zijn hoede heeft.
flying_kiwi wrote:Plus Air Transat en Garuda.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more