Zie mijn post een pagina terug. Keuze is gevallen op de 333. 773 is veel te grootErikFB wrote:Laatste berichten betreffende de laatste uitfaseringen van de MD11 waren toch dat deze frames in 2014 het veld zouden gaan ruimen ? Betekent dus toch dat men wel wil beginnen met de 1 op 1 vervangingen van deze vloot. En of dat nu met de 330 of met de T7 is laat ik even in het midden
A333 heeft ruimte voor 11 grote palets als ik het mij goed herinner, dit zou er 1 minder zijn dan de MD11.ErikFB wrote:Ging mij niet specifiek om de 772 of 773. Wat ik mij wel afvraag is of de vrachtcapaciteit welke nu gebruikt wordt met de MD11 ook haalbaar is met de 330 en zo ja, is de verhouding vracht / pax wel reeel voor de 330
.. Yep .. , niet veel anders dan bij Martinair76-er wrote: Baggage in containers achterin (meestal belly's 3/4) en vracht op pallets voorin (belly's 1/2)?
Kan je daar dan niet met een 332 heenvliegen?76-er wrote:Ik zou het eerder een optimalisering noemen en geen achteruitgang. Met een MD11 (of T7) naar Tehran oid vliegen is mega-overkill qua performance, dat kan een 333 veel efficienter.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more