Zou mij niet verbazen als dit voor de KLM is.Starbucks wrote:Lees net een tweet van @AirbusInTheUS op Twitter dat leasemaatschappij GECAS 12 A330-300's besteld heeft bij Airbus.
Misschien zitten hier oa de 330's voor KLM bij of misschien zijn ze om het "gaatje" op te vullen met nieuwe kisten......
Iemand trouwens een idee hoelang het duurt om zo'n 330 in elkaar te zetten, kan het nergens vinden
Ik had geloof ik gehoord dat die F70 toch nog zeker 5 tot 10 jaar door zouden vliegen.Gietje wrote:Heeft iemand een idee wanneer de F70s vervangen gaan worden, en zo ja wanneer? De meeste toestellen die bij Cityhopper rondvliegen zijn namelijk al zo'n 15 jaar oud.
Zal wel om E-170s gaan dus?B767-300ER wrote:Volgens geluiden zal de voorkeur uitgaan naar Brazillianen en moet eea binnen 5 jaar gaan starten.
Zijn die E190s niet te groot om die F70s te vervangen? Er zitten namelijk ongeveer 30 stoelen meer in, krijg je dan geen overcapaciteit?B767-300ER wrote:Ik zie nu pas dat Gietje E170 had getypt.
Uiteraard E190
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more