Ik stel voor dat we een apart "absurde hoeveelheid vertraging" topic instellenB767-300ER wrote:Speciaal voor Moffel... Naar aanleiding van ArkeFly topic
KLM0744 uit Lima vandaag DIK vertraagd
Komt maar liefts 2 uur later aan op AMS....
Je zou er maar in zitten
Hopelijk is de boodschap duidelijk zo.
Niels.
Heel graag!Gietje wrote:Ik stel voor dat we een apart "absurde hoeveelheid vertraging" topic instellenB767-300ER wrote:Speciaal voor Moffel... Naar aanleiding van ArkeFly topic
KLM0744 uit Lima vandaag DIK vertraagd
Komt maar liefts 2 uur later aan op AMS....
Je zou er maar in zitten
Hopelijk is de boodschap duidelijk zo.
Niels.
Als dat zo is, awesome!!!mrbean wrote:Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje,
ik las net op Skyteam wikipedia bij de livery's dat er een Klm Md-11 in Skyteam kleuren aan komt.
Kan iemand dat bevestigen aangezien ze over een paar jaar weggaan die Md-11's.
Mvg,
Ronald.
http://en.wikipedia.org/wiki/SkyTeam
Als je weet dat het MTOW van een A330-200 al 233 ton is, dan gaan mijn haren nu al overeind staan van bovenstaand gewicht, wetende dat er enige tientallen extra stoelen in een -300 staan t.o.v. een -200. Extra stoelen is extra gewicht, dus met een dusdanig laag MTOW betekent dit een zeer beperkte range!Starbucks wrote:Airbus gaat van zijn A330-300 een variant aanbieden met een hoger MTOM van 235t, volgens het artikel zouden er deliveryslots vanaf Q1 2012 beschikbaar komen.
Misschien hoort KLM bij een van de eerste klanten voor deze variant.
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... range.html
Nee, het is inderdaad de D-check, en de eerste (PH-KCA/KCB) zijn weer aan de beurt in het begin van 2014.B767-300ER wrote:en juist daarom denk ik dat het niet gebeurd... Als ik het goed heb gaan ze er allemaal voor hun volgende D-check uit.....
(of was dat nou de C-check)
De −300 is dan ook de basisversie van de A330 gelanceerd in 1987 met eerste levering in 1994, de −200 is een verkortte longer range versie met "hetzelfde" MTOM en is gelanceerd in 1995 met eerste levering in 1998.Bennie wrote:Als je weet dat het MTOW van een A330-200 al 233 ton is, dan gaan mijn haren nu al overeind staan van bovenstaand gewicht, wetende dat er enige tientallen extra stoelen in een -300 staan t.o.v. een -200. Extra stoelen is extra gewicht, dus met een dusdanig laag MTOW betekent dit een zeer beperkte range!Starbucks wrote:Airbus gaat van zijn A330-300 een variant aanbieden met een hoger MTOM van 235t, volgens het artikel zouden er deliveryslots vanaf Q1 2012 beschikbaar komen.
Misschien hoort KLM bij een van de eerste klanten voor deze variant.
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... range.html
Bennie wrote:Nee, het is inderdaad de D-check, en de eerste (PH-KCA/KCB) zijn weer aan de beurt in het begin van 2014.B767-300ER wrote:en juist daarom denk ik dat het niet gebeurd... Als ik het goed heb gaan ze er allemaal voor hun volgende D-check uit.....
(of was dat nou de C-check)
Maarrrrrrrr, ze zijn op dit moment nog niet allemaal in de D-check geweest, dus wie weet gebeurt het nog
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more