Waarom ben je daar zo teleurgesteld over?Jwal1996 wrote:Nou dan duurt het dus een paar dagen voordat hij passagiers gaat vervoeren
Waarom ben je daar zo teleurgesteld over?Jwal1996 wrote:Nou dan duurt het dus een paar dagen voordat hij passagiers gaat vervoeren
Gewoon jammer....nuckleuz wrote:Waarom ben je daar zo teleurgesteld over?Jwal1996 wrote:Nou dan duurt het dus een paar dagen voordat hij passagiers gaat vervoeren
Da's toch geen redenJwal1996 wrote:Gewoon jammer....nuckleuz wrote:Waarom ben je daar zo teleurgesteld over?Jwal1996 wrote:Nou dan duurt het dus een paar dagen voordat hij passagiers gaat vervoeren
Wow. Een ARBO vriendelijke voorziening die er expres uitgehaald wordt... Zouden de bonden dat weten... (Vast wel, domme vraag.)B767-300ER wrote:Transportband In het bagageruim.
Denk dat de 'all-in' kosten goedkoper zijn, dan een kist 'custom-made' maken...James wrote:Wat ik niet begrijp is waarom Arke niet tegen Boeing zegt, we kopen een kist van je maar dan zonder band in achterhold. Dit kost gewoon tijd en tijd is geld als een vliegtuig niet ingezet kan worden
Even misschien een beetje off-topic, maar dat is een van de dingen die hebben meegeholpen Fokker de nek om te draaien, de toestellen custom-made bouwen. Uiteindelijk is zoiets voor de bouwer (en vooral als je veel verschillende klanten hebt, zoals Boeing) niet vol te houden, omdat je iets in het ene toestel wel, in het andere toestel niet moet doen, en dan ook nog in de gaten moet houden in welke toestellen alles al dan niet moet worden uitgevoerd.SPL wrote:Denk dat de 'all-in' kosten goedkoper zijn, dan een kist 'custom-made' maken...James wrote:Wat ik niet begrijp is waarom Arke niet tegen Boeing zegt, we kopen een kist van je maar dan zonder band in achterhold. Dit kost gewoon tijd en tijd is geld als een vliegtuig niet ingezet kan worden
Dan is mijn antwoord toch ook enigzins juist .B767-300ER wrote:geen van bovenstaande info is juist.
Schroef ze dan maar in een AT, zonde om weg te gooienJames wrote:Wat ik niet begrijp is waarom Arke niet tegen Boeing zegt, we kopen een kist van je maar dan zonder band in achterhold.
Dit kost gewoon tijd en tijd is geld als een vliegtuig niet ingezet kan worden
De CN-ROH en de CN-ROJ hadden altijd zo'n systeem voorheen, maar geen idee of dat nog steeds het geval is.Diarto wrote:Schroef ze dan maar in een AT, zonde om weg te gooien
Volgens de Schiphol site komt hij inderdaad om ongeveer 18.15 uur aan.Bank_angle wrote:Morgen komt de ph-tfd omstreeks 18.00 volgens mij komt hij op de D pier met brandweer! Dus leuk om fototjes te maken!
[ Post made via Mobile Device ]
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more