Vliegt nu bij AMC als SU-BQA. c/n 35220 l/n 2406 Wordt idd de TFE (zie mijn post hierboven)Jwal1996 wrote:Weet ook iemand welke registratie dat toestel van AMC nu heeft?arkeflyfan wrote:http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Ar ... eFly-vloot
Ik denk als ik dit zo lees, dat het wel degelijk om de PH-TFE gaat.
het is dus een toestel van AMC
Ik denk ook dat het wel om de PH-TFE gaat.
Dit zullen dan wel 5x 73H zijn, denk ik.B767-300ER wrote: Vloot vanaf Eind oktober 2011
3x 76W (PH-OYI, PH-OYJ, en PH-OYE, alle 3 ex ThomsonFly, delivery PH-OYE mid oktober 2011)
1x 763 (PH-AHQ)
4x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC, PH-TFD en PH-TFE)
CorrectGietje wrote:Bedankt voor de samenvatting
Dit zullen dan wel 5x 73H zijn, denk ik.B767-300ER wrote: Vloot vanaf Eind oktober 2011
3x 76W (PH-OYI, PH-OYJ, en PH-OYE, alle 3 ex ThomsonFly, delivery PH-OYE mid oktober 2011)
1x 763 (PH-AHQ)
4x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC, PH-TFD en PH-TFE)
Mag ik vragen hoe je aan al die informatie komt?B767-300ER wrote:Mensen mensen mensen...
We lullen lekker door elkaar heen zonder de moeite te nemen om elkaars posten goed te lezen
Ik zal alles even samenvatten:
Vloot vanaf begin April 2011:
2x 76W (PH-OYI en PH-OYJ, beide ex ThomsonFly) (PH-OYJ delivery 4-4-2011)
2x 763 (PH-AHX en PH-AHQ)
4x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC en PH-TFD)
Vloot vanaf Eind juni 2011
2x 76W (PH-OYI en PH-OYJ, beide ex ThomsonFly)
2x 763 (PH-AHX en PH-AHQ)
4x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC en PH-TFD(Sky-Interieur))
1x 73H (PH-TFE ex ACM Egypte)
Lease:
2x 73H (Zomerlease Miami Air N738MA en N739MA, blijven N-Geregistreerd, betreft een wet lease (cabine plus cockpit)
Vloot vanaf begin september 2011
2x 76W (PH-OYI en PH-OYJ, beide ex ThomsonFly)
2x 763 (PH-AHX en PH-AHQ)
5x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC PH-TFD en PH-TFE)
Vloot vanaf Eind oktober 2011
3x 76W (PH-OYI, PH-OYJ, en PH-OYE, alle 3 ex ThomsonFly, delivery PH-OYE mid oktober 2011)
1x 763 (PH-AHQ)
5x 73H (PH-TFA, PH-TFB, PH-TFC, PH-TFD en PH-TFE)
OPTIE: 1x 763 extra (PH-AHX, nog in onderhandeling)
Vanaf begin 2012 komt er hoogst waarschijnlijk een 4e 767 van ThomsonFly over. Onderhandelingen hieromtrent lopen nog.
Als dit doorgaat gaat de AHX definitef dan weg, gaan de 4 Thomsonbakken de productie ICA vliegen en blijft de PH-AHQ stand-by kist.
In het voorjaar 2012 komt de PH-TFF 73H er ook extra bij.
Groeten, 763....
Beste Jwal1996.Jwal1996 wrote: Mag ik vragen hoe je aan al die informatie komt?
Ik denk dat we het hierbij maar bij moeten laten idd.Diarto wrote:Niet flauw bedoeld, maar het mooie aan dit forum is dat er mensen zijn te vinden die correcte informatie verschaffen omdat ze zelf bij het bedrijf in kwestie werken of voor dat bedrijf werken Zo ook B767-600ER
Ze zijn dus geleased van GECAS?B767-300ER wrote: Nog even terugkomende op de transportband in het bagageruim. Ik vermeldde een paar pagina's terug dat deze 737-800 er een is uit de door TUI bestelde serie van 50+ 737-8K5's.. Dit is NIET juist. De TFD is in tegenstelling tot de A, B en C een 737-86N ipv een 737-8K5. Ook de TFE zal een 737-86N zijn. Het is dus goed mogelijk dat deze TFD al geen transportband in het ruim had. Mijn excuses voor het geven van verkeerde info in deze.
Fijne zondag! 763
Uit het dagtopic van vandaag:mike030 wrote:Weet iemand hoelaat de OYJ aankomt? Hij staat niet op de schiphol site!?
met dank aan B767-300ERAflevering van de 2e 767-300ER met winglet voor ArkeFly
04-04 22.00 OR098P LTN LTN 76W PH-OYJ
Als je iets verder had gekeken zag je dat hij vertraagd is naar 5apr 05.00ltdanbu wrote:met dank aan B767-300ERAflevering van de 2e 767-300ER met winglet voor ArkeFly
04-04 22.00 OR098P LTN LTN 76W PH-OYJ
Dat zie ik nu pas, maar bedankt voor de update anway!Borobudur wrote:Als je iets verder had gekeken zag je dat hij vertraagd is naar 5apr 05.00ltdanbu wrote:met dank aan B767-300ERAflevering van de 2e 767-300ER met winglet voor ArkeFly
04-04 22.00 OR098P LTN LTN 76W PH-OYJ
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more