Ger, te lang in de zon bij het talud gestaan gisteren? ik gok dat ATA Actual Time of Arrival betekent....Ger wrote:What is an ATA?
Rgds, Ger
Kan je mij misschien vertellen wat deze kist kwam ophalen/brengen??...Trout89 wrote:From a reliable source: IL76 did not receive landing rights at AMS (noise) and will now go to PIK . . . .
Volga heeft nieuwe motoren (PS-90A) ....... dus Stage 3 complient.Ricardo 767-200ER wrote:wel vreemd dat de IL-76 van mr medvedev hier vorig jaar wel mocht landen en de Volga dnepr IL tijdje terug.
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
Nee. ETA is een verwachting (die officieel pas kan worden gemaakt als de vlucht is vertrokken, maar dat is iets waar bij spotters vaak overheen wordt gekeken), ATA is wat het werkelijk is geworden. Ooit in een heel lang topic over een An 225 in juli 2008 heeft er een lijstje gestaan van alle werkelijk voorkomende soorten van .TA, volgens mij waren dat een stuk of zeven. Ik heb er later nog wel eens naar gezocht, maar dat topic was toen verdwenen.Ricardo 767-200ER wrote:ATA of ETA is toch hetzelfde??
Quoten uit eigen werkaviodromefriend wrote:Ik heb er later nog wel eens naar gezocht, maar dat topic was toen verdwenen.
QFD is DAAK- Boufarik Airport (Algeria)-gatso76 wrote:According the slotlist an Algerian AF IL-76 will visit Schiphol, 'registration' on the slotlist as '7T-W..':
1000-1400 Lt., QFD-AMS-QFD...no idea/can not find code QFD.
HAAH of die britse RAF VC-10 nog geen 5 jaar geleden die is helemaal ergMilitaire kisten hebben zowieso een excempt op de noise regels... geldt ook voor medical relief vluchten..
Denk ook nog even aan bv de Spaanse luchtmacht 707...
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more