Heerlijk wat een loze kreten weer.... Heb je enig idee hoeveel er al wordt bezuinigd op kunst en welzijn?phkza wrote:Per 8 mei 2011 al 14 Cougars eruit? Bestaat er niet zoiets als geleidelijk uitfaseren? Wat een wanbeleid daar in Den Haag. Laat ze eerst eens die nutteloze kunstenaars en Vogelaarwijken wegbezuinigen... doodzonde.
Nee, vast niet. Het is alleen maar emotie. Redenatie is een vies woord.evhest wrote:Heerlijk wat een loze kreten weer.... Heb je enig idee hoeveel er al wordt bezuinigd op kunst en welzijn?
Volgens sommigen hier moet er overal op bezuinigd worden, behalve op overbodige defensie spullen, is alles de schuld van het kabinet, de Euro, de EU, het klimaat en natuurrampen. Het is één grote conspiracy!evhest wrote:Heerlijk wat een loze kreten weer.... Heb je enig idee hoeveel er al wordt bezuinigd op kunst en welzijn?phkza wrote:Per 8 mei 2011 al 14 Cougars eruit? Bestaat er niet zoiets als geleidelijk uitfaseren? Wat een wanbeleid daar in Den Haag. Laat ze eerst eens die nutteloze kunstenaars en Vogelaarwijken wegbezuinigen... doodzonde.
Tsja, wie wil er nu een oude DC-10 met een unieke, volgens mij nog steeds niet gecertificeerde cockpit..Zal dus wel verschroot gaan worden of misschien naar het museum op Soesterberg??wonju666 wrote:Bassie76 wrote:Ik ben benieuwd of ze die Gulfstream (de V-11) ook de deur uit gaan doen.Ter info: over de Gulf wordt niet gesproken in de brief van de minister maar je kunt er van uitgaan dat deze gehandhaafd blijft evenals 2 KDC-10'en en 4 Herculessen. T-255 gaat in de verkoop.Mark B. wrote:Ben trouwens verbaasd dat "onze Nimrod", de DC-10 T-255 nog steeds niet geschrapt is. Men is nu al een eeuwigheid bezig om dat ding te verbouwen en als we toch niet meer mee gaan doen met uitzendingen en zo is dat ding totaal overbodig geworden....
De 255 heeft WEL een gecertificeerde cockpit, sterker nog, is gisteren overgedragen aan de Klu....en (zou)binnen de klu de operationele testfase in gaan...Mark B. wrote:Tsja, wie wil er nu een oude DC-10 met een unieke, volgens mij nog steeds niet gecertificeerde cockpit..Zal dus wel verschroot gaan worden of misschien naar het museum op Soesterberg??wonju666 wrote:Bassie76 wrote:Ik ben benieuwd of ze die Gulfstream (de V-11) ook de deur uit gaan doen.Ter info: over de Gulf wordt niet gesproken in de brief van de minister maar je kunt er van uitgaan dat deze gehandhaafd blijft evenals 2 KDC-10'en en 4 Herculessen. T-255 gaat in de verkoop.Mark B. wrote:Ben trouwens verbaasd dat "onze Nimrod", de DC-10 T-255 nog steeds niet geschrapt is. Men is nu al een eeuwigheid bezig om dat ding te verbouwen en als we toch niet meer mee gaan doen met uitzendingen en zo is dat ding totaal overbodig geworden....
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more