WRO?????? betekend work order volgens mijB767-300ER wrote:Ik heb het woord uitgeweken even toegevoegd in mijn post ter verduidelijking. Ik had overigens ook begrepen dat er een kleine reparatie te LIS had plaats gevonden. Zal dat nog even navragen. Want in mijn scherm stond als vertraging reden geen CRR of WRO maar TEC.... Bedankt voor je opheldering.
WRO=Weather Reasons Origin
CRR=Crew Rest Reasons
TEC=Technical Reasons.
Iemand die bij OR vliegt , dus meestel is het dan niet waar.......B767-300ER wrote:Ik weet (nog) van niets.
Mocht het wel zo zijn dan zal een tussenstop noodzakelijk zijn.
Een 763 red het niet in 1x naar PVR.
Mag ik vragen waar je dat gehoord/gelezen/gezien hebt?
james ik geloof je meteen. Zoals gezegd heb de melding niet zien staan. Dacht dat het WRO was. Bedankt voor de opheldering.James wrote:WRO?????? betekend work order volgens mijB767-300ER wrote:Ik heb het woord uitgeweken even toegevoegd in mijn post ter verduidelijking. Ik had overigens ook begrepen dat er een kleine reparatie te LIS had plaats gevonden. Zal dat nog even navragen. Want in mijn scherm stond als vertraging reden geen CRR of WRO maar TEC.... Bedankt voor je opheldering.
WRO=Weather Reasons Origin
CRR=Crew Rest Reasons
TEC=Technical Reasons.
WXO is weather origin
WXE weather enroute
WXD weather destination
of heen in combinatie met cancun. Scheelt helemaal in Crew kosten......Hansworst wrote:Iemand die bij OR vliegt , dus meestel is het dan niet waar.......B767-300ER wrote:Ik weet (nog) van niets.
Mocht het wel zo zijn dan zal een tussenstop noodzakelijk zijn.
Een 763 red het niet in 1x naar PVR.
Mag ik vragen waar je dat gehoord/gelezen/gezien hebt?
763 kan thuiskomend wel rechtstreeks , heen idd tussenstop.
Crewwise echter is het dan al snel de moeite om op de heenweg op een techstop te maken.
Via CUN is wel lichtelijk 'om'.B767-300ER wrote:heen in combinatie met cancun.
MP vloog deze bestemming ooit met de MD11 en zover ik weet niet met de B767.Hansworst wrote:Kan iemand het bericht bevestigen/ontkrachten dat OR/TFL deze winter op PVR (Mexicaanse Pacific ) gaat vliegen ?
MP en opvolgend DBR bedienden deze bestemming tot pakweg 2004/5.
Gonzo wrote:MP vloog deze bestemming ooit met de MD11 en zover ik weet niet met de B767.
Die 767 dat is waar ook, via Toronto hoe had ik dat nou kunnen vergeten.76-er wrote:Gonzo wrote:MP vloog deze bestemming ooit met de MD11 en zover ik weet niet met de B767.
Jawel hoor, gedaan met beide. Met de 76 op de heenweg in YYZ naar beneden voor een crewwissel, tankstop en het uitladen van 10+ ton vracht. Kortste route was meestal via het oosten van Canada, de US-midwest en dan via Texas Mexico in. Met de 11 was de frequentie 1 keer p/w, met de 767 2.
ach... Ze vliegen wel gekkere routes.76-er wrote:Via CUN is wel lichtelijk 'om'.B767-300ER wrote:heen in combinatie met cancun.
Die rotatie was gebaseerd op een crewstop van een week te PVR. Anno 2011 reken je dat echt niet meer recht , voor zover MP dat destijds al kon .......76-er wrote:Gonzo wrote:MP vloog deze bestemming ooit met de MD11 en zover ik weet niet met de B767.
Jawel hoor, gedaan met beide. Met de 76 op de heenweg in YYZ naar beneden voor een crewwissel, tankstop en het uitladen van 10+ ton vracht. Kortste route was meestal via het oosten van Canada, de US-midwest en dan via Texas Mexico in. Met de 11 was de frequentie 1 keer p/w, met de 767 2.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more