Das een flinke uitbreiding van 360 in plaats van 272 pax, terwijl deze route naar Brazillie de slechtste bezettingsgraden hebben van de 767 rotaties. Of wordt er juist voor SID gekozen zodat de passagiers met die ebstemming ook met deze vlucht mee kunnen, ipv alleen een fuel en crew stop? In dat geval zijn de vluchtdagen donderdag en zondag.737_KLM wrote:Het plan is om FOR en NAT elk 1x per week aan te vliegen met een 737 met tussenstop op SID, dus 1x per week naar FOR en terug + 1x per week naar NAT en terug.
TEC?Jwal1996 wrote:Weet iemand wat er met de TFC aan de hand is,
De vlucht naar Antalya om 17:15 uur is namelijk vertraagd,
en wordt ook door een ander toestel gevlogen.
B767-300ER wrote:Volgens onbevestigde berichten ziet de winter er zo uit voor TFL's 767:
Dag 1:
AMS-AUA-CUR-AMS
AMS-BJL-AMS
AMS-FOR-NAT-AMS??????????
Dag 2:
AMS-PUJ-HOG-AMS
AMS-BON-CUR-AMS
AMS-CMB-GOI-AMS
Dag 3:
AMS-CUR-AUA-AMS
AMS-VRA-CUN-AMS
AMS-BJL-BVC-AMS
Dag 4:
AMS-CUR-BON-AMS
AMS-PUJ-MBJ-AMS
Dag 5
AMS-AUA-CUR-AMS
AMS-CUN-PVR-AMS (onder voorbehoud, het kan nog steeds zo zijn dat CUN apart wordt aangevlogen en PVR dientengevolge ook)
Dag 6
AMS-CUR-AMS
AMS-VRA-CUN-AMS
AMS-BJL-AMS
Dag 7:
AMS-AUA-CUR-AMS
AMS-POP-PUJ-AMS
AMS-MBA-ZNZ-AMS
Kleine aantekening: Dit is voorlopig. Zeker voor de antillenroute kan eea nog wijzigen.
Verders is mij nog niet duidelijk of de AMS-FOR-NAT-AMS route een 76 route blijft, of dat deze naar de 73 gaat. (met en tussenlanding op LPA)
Zodra ik hier meer van weet horen jullie dat.
nu nog wel. Maar dat wordt of een 73 vlucht of een maandag vlucht, Waarbij het eerste de meeste kans maakt. Het voorbehoud voor de antillen route heb ik al gemaakt.Maartje wrote:Fortaleza/Natal-vlucht is op Dinsdag
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more