Te groot? Als er vraag naar zo'n hoeveelheid stoelen is, denk ik het niet. Er zal heus wel goed over nagedacht zijn.Maartje wrote:Oh zijn ze niet te groot? Niet te zwaar? Kunnen ze de bestemmingen wel aan? Zijn ze wel rendabel? Zijn de registratie voor de registratiefreaks al bekend?
De vragen van Maartje waren sarcastisch bedoeldGietje wrote:Te groot? Als er vraag naar zo'n hoeveelheid stoelen is, denk ik het niet. Er zal heus wel goed over nagedacht zijn.Maartje wrote:Oh zijn ze niet te groot? Niet te zwaar? Kunnen ze de bestemmingen wel aan? Zijn ze wel rendabel? Zijn de registratie voor de registratiefreaks al bekend?
De bestemmingen kunnen ze zeker aan, die dingen kunnen 9700 km ver vliegen
Zo vond ik het anders niet klinkennuckleuz wrote:De vragen van Maartje waren sarcastisch bedoeldGietje wrote:Te groot? Als er vraag naar zo'n hoeveelheid stoelen is, denk ik het niet. Er zal heus wel goed over nagedacht zijn.Maartje wrote:Oh zijn ze niet te groot? Niet te zwaar? Kunnen ze de bestemmingen wel aan? Zijn ze wel rendabel? Zijn de registratie voor de registratiefreaks al bekend?
De bestemmingen kunnen ze zeker aan, die dingen kunnen 9700 km ver vliegen
Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
Precies wat er staat?Jwal1996 wrote:Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
Misschien dat op dat moment de 1e 777 in dienst komt en we al eerder naar verre bestemmingen gaan vliegen (te ver voor 767) dan gepland, ter opvulling van het gat dat ontstaat vanwege late aflevering van de 787.Jwal1996 wrote:Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
Precies wat er staat. Het leasecontract van de AHQ en de AHX loopt op de genoemde tijden af. En zoalng die niet verlengd zijn, zullen ze op die datum de vloot verlaten.Jwal1996 wrote:Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
Ik heb werkelijk geen idee wat de bedoeling is van de 2 777's en wanneer, behalve dat ze ex-SQ zijn.737_KLM wrote:Misschien dat op dat moment de 1e 777 in dienst komt en we al eerder naar verre bestemmingen gaan vliegen (te ver voor 767) dan gepland, ter opvulling van het gat dat ontstaat vanwege late aflevering van de 787.Jwal1996 wrote:Wat wil dat dan eigenlijk zeggen?B767-300ER wrote:Volgens het luchtvaartregister zijn de leases van de AHQ en de AHX nog niet verlengd. (lopen af op 29-10-2011)
Zodra de 1e 787 in dienst komt zal de 777 dan waarschijnlijk als reserve beschikbaar blijven voor als de 787 stuk staat totdat er meerdere 787's zijn afgeleverd (767 kan nou eenmaal geen ultra lange 787 bestemmingen vliegen en een 777 wel).
Dat is wat ik denk wat er mogelijk is, maar er kunnen nog vele andere theorieen mogelijk zijn.
Pakketreizen naar Puerto Vallarte (Mexico) en Zanzibar (Tanzania) zijn nu boekbaar op arke.nlB767-300ER wrote:Wat ik begrepen heb uiterlijk eind juni. Nog even geduld dusGilissen wrote:Vanaf waarneer kan men retour tickets boeken naar Zanzibar & Dubai? Dat zou toch vanaf eind mei mogelijk moeten zijn?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more