Moderator: gatso76
klopt het dat de N900NB (F7X) niet is op komen dagen vanwege vliegverbod zoals elders wordt vermeld?Borobudur wrote:Three more for East
08.55 N900NB DF3
13.20 OO-EBE CNJ
18.00 N321AV BEC
CWC komt 09.50 binnen met de N986AR
[ Post made via Mobile Device ]
Fuel? Volgens mij staat ie nog steeds te AMS?Borobudur wrote:Heeft hier een tussenstop gemaakt ivm fuel, is de JFK-TLV lijnSeagull wrote:Delta Air Lines N664US now at River inbound Schiphol. flt DAL268
TC-JRA Turkish TK1954wrxflyer wrote:Tonight, around 17.30u I saw an A321 lining up for rwy 24 in Star Alliance c/s. Is there anyonwe who can confirm this?
I am quite sure it wasn't the Blue 1 B717.
She was probably 10 minutes behind the full orange Easyjet Airbus.
Who can help me out with this question?
Freek
Niels, dit is wat ik hoorde toen ik weer binnen was. Pax. zijn er geloof ik ergens op Golf uit gegaan waarna de kist versleept werd naar de E-buffer. Zal het zo nog eens nakijken...B767-300ER wrote:Fuel? Volgens mij staat ie nog steeds te AMS?Borobudur wrote:Heeft hier een tussenstop gemaakt ivm fuel, is de JFK-TLV lijnSeagull wrote:Delta Air Lines N664US now at River inbound Schiphol. flt DAL268
Vloog boven Corsica/Middelandse Zee, draaide daar 270 graden en zetten koers naar Amsterdam.
Iemand die de precieze reden weet?
Alavst bedankt!
Ik kan er toch echt niks anders van maken dat hij deze kant op is gekomen ivm fuel. De rede dat hij er nu nog staat was vanwege het ontbreken van nieuwe crew voor het stukje naar TLV. Kist staat momenteel op E09 en zou binnen niet al te lange tijd moeten vertrekken. In de NOTAMS van Ben Gurion/TLV kan ik ook niks vinden wat een aanleiding kan zijn. Alleen dat vanaf 12mei jl. de fuel aldaar weer aan de standaard eisen voldoet.B767-300ER wrote:Fuel? Volgens mij staat ie nog steeds te AMS?
Vloog boven Corsica/Middelandse Zee, draaide daar 270 graden en zetten koers naar Amsterdam.
Iemand die de precieze reden weet?
Alavst bedankt!
Oke BasBorobudur wrote:Ik kan er toch echt niks anders van maken dat hij deze kant op is gekomen ivm fuel. De rede dat hij er nu nog staat was vanwege het ontbreken van nieuwe crew voor het stukje naar TLV. Kist staat momenteel op E09 en zou binnen niet al te lange tijd moeten vertrekken. In de NOTAMS van Ben Gurion/TLV kan ik ook niks vinden wat een aanleiding kan zijn. Alleen dat vanaf 12mei jl. de fuel aldaar weer aan de standaard eisen voldoet.B767-300ER wrote:Fuel? Volgens mij staat ie nog steeds te AMS?
Vloog boven Corsica/Middelandse Zee, draaide daar 270 graden en zetten koers naar Amsterdam.
Iemand die de precieze reden weet?
Alavst bedankt!
Raymond wrote:At east I saw a few airplanes but I missed the following regi"s:
a plane with a part of the regi WNCH
G-WNCH
At centrum the China Southern Airbus
Morning flight B-6135, evening flight B-6515
At East I saw a white AS helicopter with the regi N609MK
Correct
het betrof een delta kist...jfaltena wrote:Zou misschien te maken kunnen hebben met de relatie El Al / Schiphol ?
Just my 2 cents,
John
Als ze uit hun uren zijn is daar waarschijnlijk geen nieuwe crew.Apart, Kist zette koers in OZO richting ter hoogte van Corsica en zette daarna koers naar AMS, terwijl BCN, MXP, CDG, MAD toch meer "in de buurt" lagen voor een beetje fuel.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more