Paar maanden van tevoren al een mail gestuurd naar ze. Maar de route wordt gewoon ter plekke bepaald. Ga wel vroeg (ze beginnen al om 0800 uur) want dan is de lucht nog rustig. Het kan er aardig heet worden in die regio en lucht is soms wat instabiel. Dan wordt platen misschien wat lastiger..Lex wrote:Bedankt Ab!
Heb je dit vooraf geregeld of terplekke gaan regelen?
Lex wrote:A couple of years ago I did a flight over AMARG with a company from Tucson.
As I'm going to the States later this year I would like to make another flight over AMARG.
Anyone for a company which does those flights as the company we flew with doesn't seem to be there anymore!
Thank you in advance,
Lex
Welke regels zijn dat dan? Je kunt in elk geval evt. regels voor rondvluchten omzeilen door er een lesvlucht van te maken. De piloten op dit soort toko's zijn vrijwel allemaal instructeurs, dus bevoegd om een lesvlucht te geven, en AFAIK zijn daar geen regels voorGIPS wrote:Echter door nieuwe regels van de FAA kunnen ze niet AMARC en Marna vanaf Tucson Int doen, dit omdat de binnen een bepaalde straal moeten blijven. Dit is op te lossen door 2 vluchten te doen en of vanaf Tucson Ryanfield te vliegen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more